Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

πωλειται χάπατο!!

Τι όμορφη λεξη ....
αυτή η λέξη όπως και να το δω μου ταιριάζει... έχω την βλακεία να πιστεύω στους ανθρώπους και να τους εμπιστεύομαι και έτσι να τρώω οτι παραμυθάκι μου σερβίρουν εύκολα!

Δεν θα αλλάξω... πάντα θα είμαι ένα χαριτωμένο χαπατο γιατί πάντα θα έχω την καλή πρόθεση πως ο άλλος με κοιτάει στα μάτια και μου λέει την αλήθεια.
Άλλωστε αυτό δεν ενοχλεί κανέναν άλλον παρα μόνο έμενα. Γιατί στο τέλος εγώ βγαίνω η χαμένη και ο άλλος, αν οχι κερδισμένος , βγαίνει αδιάφορος.
Δε θα καταλάβω ποτέ γιατί οι άνθρωποι είναι έτσι.. αλλα και ούτε θέλω να καταλάβω.
Με αφήνει αδιάφορη το τι σκέφτονται και τι πιστεύουν. Για μένα έχει σημασία το αποτέλεσμα και ο προορισμός.

Έτσι λοιπόν αν μια μέρα θέλετε να δουλέψετε κάποιον, να πειραματιστειτε μαζί του, να γελάσετε, να του πείτε ψέμματα, να δείτε τις ικανότητες σας ή πόσο παραμυθάκι μπορείτε να πουλήσετε κτλ κτλ κτλ ελάτε σε έμενα. θα έχω καλές τιμές!! ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

Γελάμε γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς... αν το αφήσουμε να μας νικήσει μάλλον θα θέλω να δείρω και δεν έχω και την σωματική διάπλαση και δύναμη  για να κερδίσω έστω από εκεί... μάλλον θα τις φάω.

καλή καρδιά που έλεγε και ένας φίλος.
Μαρλού


Δεν υπάρχουν σχόλια: