Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

είσαι μεγάλος αλήτης


Τελικά είσαι μεγάλος αλήτης, δε με ακούς και κάνεις πάντα αυτό που θες.
Σου ζήτησα να φύγεις από το μυαλό μου και εσύ άραξες.
Σου ζήτησα να μη σεργιανίζεις μέσα στις σκέψεις μου και εσύ είσαι ολο βόλτες.

Κάτσε σε μια μεριά ρε άνθρωπε μου και άσε με ήσυχη
Θέλω να συγκεντρωθώ σε κατι άλλο, έχω τοσα πράγματα να κάνω δε μπορώ να σε κουβαλαω συνέχεια μαζι μου.
Σαν πολλά μας τα είπες και τα έκανες, ποιος νομίζεις ότι είσαι και έρχεσαι ετσι απρόσκλητος στο μυαλό μου και κάνεις άνω κάτω τις σκέψεις μου???
Άντε μάζεψε τα και σε άλλη παραλία.
ΑΑΑΑΑΑ εσυ οσο πας και αποθρασύνεσαι τελικα, τον μπελά μου μεσα που έμπλεξα και πως θα ξεμπλέξω??
Και αυτό το πράγμα με σενα που τις νυχτες γίνεσαι ανυπόφορος και δε με αφηνεις να κλείσω ματι??
Και αν… λέμε αν τα καταφέρω έρχεσαι ακόμα και εκει γαμω το κέρατο μου.
Αλλα δε με ξέρεις καλα αν παρω ανάποδες θα έρθω και εγω στο δικο σου μυαλο και θα τα κανω όλα μπάχαλο εκει μεσα… όχι δε θα μπορείς να ησυχασεις ουτε να μιλησεις δε θα μπορεις.
Αντε πήγαινε τωρα καμία βόλτα να ηρεμίσει το κεφάλι μας , μας ζάλισες πάλι!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: