Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Η αγαπη μεσα στη διάρκεια της σιωπής και της ζωης


Σαν ένα λουλούδι, φρεσκοκομμένο γεμάτο ομορφιά και ωραίες μυρωδιές χωρίς όμως να μπορεί να αντέξει στην αιωνιότητα , μοιάζεις …  
Μέσα στη διάρκεια της ζωής μου μια σιωπή ,…Κλείνω τα μάτια  για να προσέξω τον εαυτό μου, ανίσχυρη και αβοήθητη στη δίκη μου ατέλεια περιμένω το φιλί … εκείνο που θα με κάνει να τρέμω από την γλυκύτητα του και σκέψεις, φράσεις θα  έρχονται στην άγονη κάρδια μου .
Αυτό το νέο συναίσθημα  θα με κάνει να περάσω τα σύνορα μου, να ανατραψει την ισορροπία μου… να εγκαταλείψω το σκοτάδι και να καταλάβω την πείνα που έχω για να φτιάξω μια δίκη  μου ιστορία συναισθημάτων που δεν αισθάνθηκα πότε!
Χωρίς την τελειότητα , χωρίς να κρατήσει αιώνια… απλά μερικές στιγμές όπως το λουλούδι που μόλις έκοψες! 
Μαρλού

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Μια δικη σου ιστορια συναισθηματων....και το φιλι ειναι το πρελουδιο η αρχη...και το αγγιγμα της ψυχης η συνεχεια...και τρεμεις απο σκεψεις και εικονες...και αισθησεις και ροες....χιλια κομματια γινεσαι και ανασυντιθεσαι και υπαρχεις...