Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

γλυκέ μου εαυτέ


Το δύσκολο είναι να σε κοιτάξω στα μάτια και να σου πω την αλήθεια…
μα και να μπορέσω να το κάνω τότε εσύ θα κατεβάσεις τα μάτια σου.
Δεν μπορούμε να βρούμε την δύναμη να κοιταχτούμε και να μιλήσουμε στα ίσια…
με αλήθειες που ίσως πονέσουν και ίσως δεν αντέξουμε!!
Πρέπει όμως να το κάνουμε, πρέπει να ρισκάρουμε .. ίσως νικήσουμε και καταφέρουμε μαζί να τα ξεπεράσουμε.
Και στο κάτω κάτω σκέψου ποιος σε αγαπαει περισσότερο από μένα… και ποιος αγαπαει εμένα περισσότερο από ότι εσύ;
ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!
Για αυτό σου λέω,  γλυκέ μου εαυτέ έλα μαζί μου , ας αφήσουμε αυτό το κενό πίσω μας… να μη φοβόμαστε τίποτα και να εκφραζόμαστε ελευθέρα.
Θα δεις αυτό θα είναι μια έμπνευση!! Μια έμπνευση αυθεντική!!!!!
Όλα είναι περαστικά … και άσε τα δήθεν και τα πρέπει… χαμογέλα μου !!!
Αυτό είναι ζωη!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: