Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Νευρίασα! κορίτσι πρέπει να νευριάσεις και εσύ....


Νευρίασα! κορίτσι πρέπει να νευριάσεις και εσύ....

Και όμως έχει δίκιο ο φίλος μου, αυτό είναι το πρόβλημα με εμένα δεν νευριάζω…
Και αν το κάνω θα κρατήσει πολύ λίγο , τόσο λίγο που ο άλλος δε θα πάρει σοβαρά ποτε τον λόγο που νευρίασα, δε θα τον υπολογίσει , δε θα τον σκεφτεί. Έτσι αυτό θα μείνει μέσα μου και ο άλλος θα έχει ξεχάσει…
Τα αφήνω να με πνίγουν ,
βάζω μόνη μου το σχοινί στο λαιμό και τραβώ αργά, νιώθω να πληγώνει τον λαιμό μου και να ματώνει … συνεχίζω όμως να το σφίγγω κόβοντας μου λίγη ανάσα κάθε φόρα … πίεση .
Εσύ το βλέπεις και νομίζεις πως είναι ένα παιχνίδι μου και για να το κάνω θα μου αρέσει… πόσο έξω πέφτεις.
Δεν είναι κατάσταση αυτή

Γαμώτο αυτό είναι το πρόβλημα μου δεν νευριάζω…  στενοχωριέμαι, πληγώνομαι αλλα δεν νευριάζω… και αν δεν νευριάσεις δε θα ξεσπάσεις και πάντα θα υπάρχουν γύρω σου λάθη που εσύ θα τα τρέφεις και θα τα αφήνεις να επιβιώνουν κάνοντας κακό σε εσένα.
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget