Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ενα e-mail απο την γενικη bank

προσέξτε όσο μπορείτε περισσότερο γιατί έχουν ξεφύγει οι απατεώνες ....
Μονάδα Διαπραγμάτευσης Προμηθειών Negotiations Procurement Unit





Λεωφ. Μεσογείων 109-111 109-111, Messogion Avenue115 10 ΑΘΗΝΑ GR 115 10 ATHENS


 +30 2106975134
 +30 2106975894
Καλημέρα σας,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για ένα νέο και συχνό «κρούσμα Εξωτερικής Απάτης κατόχων εξωτερικών καρτών», που λαμβάνει χώρα ευρέως σε όλη την Ευρώπη.
Σκοπός είναι να ενημερωθείτε και να ενημερώσετε και τους πελάτες μας. Στη συνέχεια θα δείτε πως δουλεύει.

Πώς δουλεύε ι
Κάποιος σας τηλεφωνεί και ισχυρίζεται ότι εργάζεται στο τμήμα Ασφάλειας της Visa / MasterCard.
Αυτό το άτομο έχει ήδη τα στοιχεία σας, όνομα, δ/νση, και ένα μέρος των αριθμών και πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας.
Σας ενημερώνει ότι επισημάνθηκε μία αδικαιολόγητη αγορά με την κάρτα σας και σας τηλεφωνεί για να επιβεβαιώσει ότι η αγορά πραγματοποιήθηκε από εσάς. Σας ρωτάει λοιπόν αν πραγματοποιήσατε αγορά ύψους «χ» ποσού στο «ψ» κατάστημα με την κάρτα σας που έχει εκδοθεί από την τάδε τράπεζα. < /FONT>
Η απάντησή σας είναι αρνητική, οπότε σας ενημερώνει ότι πρέπει να επαληθεύσει ότι είστε κάτοχος της κάρτας και ότι χρειάζεται τα 3 νούμερα της κάρτας που χρησιμοποιείτε, για παράδειγμα, για αγορές μέσω Internet και βρίσκονται στο πίσω μέρος της κάρτας.
Κατόπιν, σας επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία που δώσατε είναι σωστά και ισχυρίζεται ότι ήθελε να βεβαιώσει ότι η κάρτα δεν έχει κλαπεί ή χαθεί.
Ο στόχος αυτής της απάτης είναι η λήψη των 3 ψηφίων που βρίσκονται στο πίσω μέρος της κάρτας σας (cryptogram).
Εφιστούμε την προσοχή σας για να προστατέψετε εσάς τους ίδιους και τους πελάτες μας.

3 σχόλια:

Tyler Durden είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Not me είπε...

Κλασσικές περιπτώσεις!
Προσοχή λοιπόν...

SpirosKappa είπε...

κατατοπιστικό!