Κυριακή 17 Μαΐου 2009

ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΑΞΙΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΒΙΟΛΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΚΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!!


Τίτλος τραγουδιού : Fairytale
Ερμηνεία : Alexander Rybak
Σύνθεση : Alexander Rybak
Στίχοι : Alexander Rybak


Xρόνια πριν, όταν ήμουν πιο νέος,
μου άρεσε αθώα, ένα κορίτσι που ήξερα.
Ήταν δική μου, και είμασταν ζευγαράκι,
αυτό ήταν παλιά, αλλά ήταν αληθινό

Είμαι ερωτευμένος, μ'ενα παραμύθι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος

Kάθε μέρα μαλώναμε,
καθε νύχτα ερωτευόμασταν,
κανείς άλλος δεν μπορεί να με κάνει να νοιώθω λυπημένος
αλλά και κανείς άλλος δεν μπορεί να με ανεβάζει τόσο ψηλά

Δεν ξέρω τι έπαθα,
και ξαφνικά χωρίσαμε.
Και τώρα, δε μπορώ να τη βρώ,
αλλά όταν τη βρω, θα κάνουμε μια νέα αρχή

Είμαι ερωτευμένος, μ'ενα παραμύθι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος

Είναι ένα παραμύθι, ναι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο τραγουδάκι και ωραίοι οι στίχοι. Χάρηκα που βγήκε αυτό, αν κι εμένα το αγαπημένο μου ήταν το γαλλικό.

Tyler Durden είπε...

όντως άξιζε, καιρός να καταλάβουμε ότι θέλει και κάτι πιο περίπλοκο και πρωτότυπο από καρμπον τσιχλοτραγουδάκια του Ρουβά και της Παπαρίζου

Marlou Xintarianou είπε...

κυκνε εμενα το γαλλικο δε μου αρεσε ... το ξερω πολλοι το ηθελαν εμενα προσωπικα δε μου εκανε κλικ!!! Tyler οπως τα λες ειναι αντε του χρονου με μπουζουκια!!!

Not me είπε...

Επειδή δεν το παρακολούθησα δεν έχω ιδέα...
Τουλάχιστον έμαθα ποιός βγήκε πρώτος αν και δεν ξέρω αν έχει ιδιαίτερη σημασία...

Marlou Xintarianou είπε...

ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ... ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ!!!

*little painter..* είπε...

του αξιζε πραγματικα..δεν υπηρχαν πολλα τραγουδια που μιλουσαν απο καρδιας στη φετινη eurovision..ολο μπεημπε και ντουμ τεκ τεκ ηταν...υπεροχη η μουσικη και γλυκια η ιστορια που ειχε να μας πει..μπραβο του(και ας ειναι ψωνιο)..

Marlou Xintarianou είπε...

ψωνιο ειναι και ο σακης και ολοι αυτοι!!! και μη βλεπεις τι μας εβγαζαν εδω τα ελληνικα καναλια μας... γιατι οσα ελεγαν τα περισσοτερα ηταν παπαρολογιες οπως οτι καηκε η τουρκαλα απο τις φωτιες και τελικ α ηταν σημαδια απο το αγχος της!!!