Κυριακή, 17 Μαΐου 2009

ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΑΞΙΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΒΙΟΛΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΚΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!!


Τίτλος τραγουδιού : Fairytale
Ερμηνεία : Alexander Rybak
Σύνθεση : Alexander Rybak
Στίχοι : Alexander Rybak


Xρόνια πριν, όταν ήμουν πιο νέος,
μου άρεσε αθώα, ένα κορίτσι που ήξερα.
Ήταν δική μου, και είμασταν ζευγαράκι,
αυτό ήταν παλιά, αλλά ήταν αληθινό

Είμαι ερωτευμένος, μ'ενα παραμύθι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος

Kάθε μέρα μαλώναμε,
καθε νύχτα ερωτευόμασταν,
κανείς άλλος δεν μπορεί να με κάνει να νοιώθω λυπημένος
αλλά και κανείς άλλος δεν μπορεί να με ανεβάζει τόσο ψηλά

Δεν ξέρω τι έπαθα,
και ξαφνικά χωρίσαμε.
Και τώρα, δε μπορώ να τη βρώ,
αλλά όταν τη βρω, θα κάνουμε μια νέα αρχή

Είμαι ερωτευμένος, μ'ενα παραμύθι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος

Είναι ένα παραμύθι, ναι
παρόλο που πονάει,
γιατί δε με νοιάζει αν χάσω το μυαλό μου,
αφού ήδη είμαι καταραμένος
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget