Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ...

Ο υπουργός υγείας Δ.Αβραμόπουλος ,αφού έκοψε αυτός το κάπνισμα ,θεώρησε καλό να καταθέσει ένα νομοσχέδιο στην βουλή,σύμφωνα με το οποίο απαγορεύεται το κάπνισμα στους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους εργασίας.
ΕΓΩ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ Η ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΣΙΓΑΡΟ.
ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Η ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΦΙΛΙΚΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ( ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ?)
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ-ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΟΛΥ!!!

ΕΙΜΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΡ ΓΙΑ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΚ ΑΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ???

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΕΓΩ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΙΝΟΥΝ
ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ...
ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΕΞΩ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΚΟΨΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΣΑ
ΕΓΩ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ...

ΟΣΟ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ...
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget