Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

κάτι ''άλλο''

                                                                                   πέρα από αυτό που βλέπουμε, πέρα από αυτό που                                                                                    νιώθουμε, ακούμε, θέλουμε είναι κάτι ''άλλο''
πέρα απο το συνηθισμένο, το καθημερινό, το προγραμματισμενο, το κοινό είναι κάτι''άλλο''

πέρα από τον χρόνο, τις μέρες, τα λεπτά ... είναι κάτι  ''άλλο''

πέρα από τον έρωτα, την αγάπη και το μίσος ... είναι κάτι ''άλλο''.....

Άλλο... που δε το αγγίζει ο νους μας, δε το βλέπει το μάτι μας, δε το ακούει το αυτί μας... το νιώθει όμως η ψυχή μας... υπάρχει πάντα 

Αυτό το άλλο θα ακουμπήσω ... αυτό το άλλο ξέρω οτι θα έρθει... αυτό το άλλο θα το νιώσω και θα πάω κοντά του...

4 σχόλια:

Μιχάλης Κ είπε...

Έχεις ήδη αποτύχει!
Αυτό το κάτι είναι εδώ και είναι τώρα. Αλλά η λανθασμένη εκπαίδευση που δέχθηκες από το Σύστημα σε κάνει να νομίζεις ότι αυτό το κάτι είναι κάπου έξω και κάπου μακριά.
Αυτό δεν είναι εύκολο να εξηγηθεί, ούτε να γίνει κατανοητό, ούτε και να εφαρμοστεί.
Φυσικά αυτός ο κανόνας ισχύει για όλους μας.

Marlou Xintarianou είπε...

Καλήμερα, δεν γράφω κάπου ότι είναι μακριά αυτό το κάτι! Γράφω ότι υπάρχει και εγώ θα το αγγίξω...

Μιχάλης Κ είπε...

Συνήθως -παρά τα όσα λέγονται- όλοι ψάχνουν μακριά και έξω. Εφόσον προσπαθείς να ψάχνεις μέσα και κοντά, τότε βλέπεις προς την σωστή κατεύθυνση.

pol είπε...

Εδώ είναι Μαρλού το κάτι που ψάχνεις, εδώ είναι... Εγώ είμαι αυτό το Εκείνο το κάτι άλλο... Άπλωσε το χέρι σου να με αγγίξεις να νοιώσεις την ζέστα της σάρκας μου... Άσε με να μπω στην αγκαλιά σου να νοιώσεις την ζέστα της καρδιάς μου... Εδώ είμαι Μαρλού...