Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Λάθη....

Λάθη...
Τι ανούσια λέξη... μια λέξη που με το που τη λες αμέσως νιώθεις ένα αίσθημα αυτοτιμωρίας...
Σαν να σε κατακρινει το εγω σου...
Υπάρχουν άραγε λάθη;

Τίποτα δεν μπορεί να ονομαστεί σαν λάθος... 
Δεν υπάρχει λόγος να βάζεις κατηγορίες σε πράξεις...
Έγινε γιατί εκείνη τη στιγμή το ήθελες... σημασία έχει να μάθεις αν θα το ήθελες ξανα!
Αν σε ικανοποίησε το αποτέλεσμα, τι πήρες απο αυτό, τι έμαθες...

Συγνώμη έκανα λάθος... Κανένα λάθος και καμιά συγνώμη... υπήρξε μια στιγμή που έκρινες πως αυτό ήθελες και αυτό έκανες... αυτό πίστευες 
Παραδεξου το!!
Αν αυτό δε σε γέμισε τότε, άλλαξε το ...

Λάθη, δεν έχω κάνει λάθη στη ζωή μου! Έπαιζα με το μυαλό μου, τη λογική και τις πράξεις μου!!

Κάθε λέξη έχει μια δύναμη, μια ενεργεια... αυτή η λέξη έχει μια αρνητική ενέργεια.. σε κάνει να φοβάσαι, να απολογησε, να νιώθεις τύψεις, να κατηγορείς, να κρίνεις, να κρίνεσαι, να υποτιμάς, ένοχες να ... να ... να... 
Αυτό θες; Αυτό είσαι; Ένα λάθος; Ένας άνθρωπος με λάθη; 

Οχι!!!!! ... ένας άνθρωπος με εμπειρίες και σε στιγμές έκανε τις επιλογές του...
Μάθε να δέχεσαι τις επιλογές σου και τις επιλογές των άλλων... Μικρά ρίσκα είναι που μπορεί να πέσεις έξω... 


Δεν υπάρχουν σχόλια: