Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

ΈΝΑ ΑΝΤΙΟ - ΓΛΥΚΕΡΙΑ


Ένα Αντίο - Γλυκερία

Στίχοι : Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική : Χάρης Παπαδόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση : Γλυκερία

Κοιτάζω τα καράβια που περνάνε...
και πάνω τους αγάπες , ναυαγοί.

Ψάχνουν άλλη γη , άλλες στεριές ζητάνε...
μ' όνειρα παλιά , σ' άλλη ξενιτιά πάνε.

Νομίζω πως φωνάζουν τ' όνομά μου...
κι ακούω την καρδιά μου , να χτυπά.
Πάρε μας μακριά , μου λένε τα όνειρά μου...
μα καρδιά μου εσύ λύγισες ξανά , σήμερα.

Τι φοβήθηκες ψυχή μου...
που θα μείνω μοναχή μου...
ή το δρόμο που θα ταξιδέψω.
Έχω τόσο πόνο ακόμα να ξοδέψω...
έχω και τα λάθη μου μαζί μου.

Κοιτάζω τα φεγγάρια που περνάνε...
κι ακούω τη μοναξιά μου , να μιλά.
Στείλε μας ψηλά , μου λένε τα φτερά μου...
μα καρδιά μου εσύ λύγισες ξανά , σήμερα.

Τι φοβήθηκες ψυχή μου...
που θα μείνω μοναχή μου...
ή το δρόμο που θα ταξιδέψω.
Έχω τόσο πόνο ακόμα να ξοδέψω...
έχω και τα λάθη μου μαζί μου.

Πάντα έβαζα στην άκρη...
το περίσσευμα απ' το δάκρυ.
Να ζεσταίνει της καρδιάς , το κρύο.
Πάντα είχα φυλαγμένο , ένα αντίο...
να το ρίχνω στου καιρού την άκρη.

Τι φοβήθηκες ψυχή μου... 
που θα μείνω μοναχή μου... 
ή το δρόμο που θα ταξιδέψω.
Έχω τόσο πόνο ακόμα να ξοδέψω...
έχω και τα λάθη μου μαζί μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: