Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

χωρίς τίτλο!


Κάποιοι άνθρωποι σε κάνουν να γελάς...
άλλους τους κάνεις να γελούν...
Κάποιοι άνθρωποι είναι για γέλια...
και άλλοι είναι γελίοι...




κάποιοι άνθρωποι έχουν την τάση να μειώνουν άλλους ανθρώπους...είτε από κακία,είτε απο ζήλευα είτε για να καλύψουν δικές τους αδυναμίες και ανασφάλειες ..για να νιώσουν καλύτεροι και "ανώτεροι" και να θρεψουν ενα κενό μεσα τους που δεν μπορουν να καλυψουν με αλλο τροπο...
ποτε μην υποτιμήσετε τον εαυτό σας για χάρη τους...



Στη ζωή μου είναι μετρημένοι στα δάχτυλα αυτοί που μπορούν να με ''αγγίξουν'' και να με καταλάβουν...
Αυτοί οι λίγοι είναι γιατί το ήθελαν και το ήθελα ... οι υπόλοιποι για μένα περισσεύουν από την ζωή μου...
και αδιαφορώ για την δική τους ζωή και το τι λένε !!!


δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να αμφιβάλει για μένα χωρίς να με ξέρει...
δικαίωμα μου όμως να ξέρω ποιος είμαι και να μην μου καίγεται καρφί για τις αμφιβολίες του καθένα...
και κάποιους τους "πονάει"...


Θέλω απλά να κάνω αυτό που γουστάρω
από σένα δε με νοιάζει το μπράβο αν θα πάρω,
σε μένα πιστεύω, παλεύω, ναι
το έχω το πείσμα γι’ αυτό και αντέχω.
Πες μου ποιο είναι το πρόβλημά σου
με μένα το κόλλημά σου,
ζω τη ζωή μου, ναι, τη δική σου ζήσε
αφού δε σου αρέσω, τότε μην ασχολείσαι...



Συνδυασμός σκεψεων Γιωργου Κ. & Μαρλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: