Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Πισω απο την κουρτινα...

Κοίτα με
δε με ξέρεις, δε με γνωρίζεις... δε μπήκες στον κόπο να με μάθεις ..
δεν ήθελες? Δεν ήθελα? ... ίσως και τα δυο
Δε μπορείς να καταλάβεις τη ψυχή μου ... 
Φωνάζει αλλα δεν την ακούει κάνεις... χωρίς φωνή προσπαθεί να βγάλει κραυγές αλλα μάταια .. ολοι γυρίζουν την κοιτούν χωρίς να την αγγίζουν και φεύγουν....
Δε θέλω να την ακούσουν μέσα απο τις κραυγές της θέλω να την νιώσουν..
Ποιος ? Που? Ποτε?... ένας που θα θέλει, ένας που θα προσπαθήσει , ένας που θα υπάρξει ...

Περαστικός είσαι και εσύ... επιφανειακός
απλα για να υπάρξεις στιγμές στη ζωή μου... ξέρω να δίνω στιγμές, ξέρω να τις ζω...!!!
Είμαι άγνωστη σε όλους ... θέλω να είμαι άγνωστη .....
φυλάω την ψυχή μου για μένα γιατί κανένας, ίσως ,δε καταλάβει πόσο μεγάλη αξία έχει για μένα .... δε θέλω να την σπάσει κάποιος ξανά...
Τα κομμάτια της τα έψαχνα χρόνια για να την φτιάξω , ο κόπος μου ειναι πολύτιμος και δύσκολα να τον καταλάβει κάποιος...
Δε φοβάμαι να την δώσω... φοβάμαι οτι δεν υπάρχει αυτός ο κάποιος για να την δωσω... 
Δεν υπάρχει άνθρωπος που θέλει να την πιάσει  να την γνωρίσει , να την δει... αρκούμαστε όλοι σε αυτά που αντέχουμε, μας βολεύουν και μας συμφέρουν... 
τα επιφανειακά... που είναι χαλαρά δεσμά και μπορούμε να τα λύσουμε όποτε θελήσουμε... 
Για αυτο μάλλον δεν υπάρχουν φιλίες και σχέσεις δυνατές... ανεξίτηλες και βαθιές... χανόμαστε μέσα στο τίποτα, ψάχνοντας που είναι η ουσία
Στην πραγματικοτητα είμαστε κοντα και τόσο μακριά... το μονο που χρειάζεται ειναι να ανοίξουμε την κουρτίνα και να δούμε την θέα πίσω απο αυτή .. ίσως είναι όμορφη.. ίσως οχι... 
θα είναι καλύτερη όμως απο το άγνωστο  απο την βασανιστική ερώτηση τι είναι από πίσω, απο τον φοβο να την τραβήξουμε, απο το φόβο να κοιτάξουμε... 
Πίσω από αυτή την κουρτίνα είναι η αλήθεια μου και ακόμα κανείς δε τόλμησε να την ανοιξει και να δει... κανείς δε τόλμησε να την ανακαλύψει... κανείς δεν ήταν τόσο άξιος για να το θελήσει... 
δε λυπάμαι... χαίρομαι γιατι ξέρω...
Ξέρω πως όταν αυτή η κουρτίνα τραβηχτεί θα αξίζει, δε θα είναι ενας ή μια δήθεν  δε θα είναι κατι επιφανειακό  κατι ψεύτικο και κατι περαστικό... θα είναι αληθινό!!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: