Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Τα χρώματα του κόσμου μου

ο δικός μου κόσμος θέλω να είναι μικρός, έξω στη φύση με ένα απλό φόρεμα και καθόλου μακιγιάζ... λίγους φίλους που να μπορώ να μιλήσω χωρίς φόβο... με πολύ εμπιστοσύνη και με αληθινές προθέσεις χωρίς να χωράει η  αμφισβήτηση ανάμεσα μας.

ο δικός μου κόσμος θα είναι λουλακί
σαν τη θάλασσα , θα έχει κύμα και κρασάκι... θα έχει έναν άνθρωπο που θα τον κοιτώ στα ματιά και θα νιώθω γεμάτη.

ο δικός μου κόσμος θα είναι  Πορτοκαλί , σαν τη ζεστασιά του ήλιου, θα μου χαρίζουν ένα χαμόγελο και θα ξέρω οτι είναι αληθινό θα με κάνει ευτυχισμένη.

ο δικός μου κόσμος θα είναι κίτρινος σαν το άρωμα του λεμονιού, να ταξιδεύω παντού με το πνεύμα μου και να συζητώ με τις ώρες , να γινόμαστε σοφοί.

ο δικός μου κόσμος θα είναι μπλε σαν τον καθαρό ουρανό, χωρίς δεύτερες σκέψεις και ψυχολογικούς πολέμους, θα ζω ήρεμη και ειρηνικά.
ο δικός μου κόσμος  κόκκινος σαν τριαντάφυλλο, γεμάτο παθός και ερωτισμό που θα εκφράζετε κάθε στιγμή. 
ο δικός μου κόσμος πράσινος σαν τα φύλλα από τα δέντρα , θα νοιάζομαι και θα με νοιάζονται θα αγαπώ και θα με αγαπούν.

ο δικός μου κόσμος μοβ σαν τον κρύσταλλο αμέθυστο ,γεμάτη όνειρα,  διαίσθηση... με ένα βλέμμα να ξέρω τι θέλουν και τι θέλω...

ο δικός μου κόσμος ροζ σαν ηλιοβασίλεμα, με νοιαξιμο χωρίς κανόνες και περιορισμούς.

ο δικός μου κόσμος άσπρος, σαν το χιόνι.. αγνός και καθαρός

ο δικός μου κόσμος ασημένιος σαν το φεγγάρι, χωρίς ανθρώπους να κοιτούν τον εαυτό τους..

ο δικός μου κοσμος χρυσός , ολοκληρωμένος άνθρωπος γεμάτος, αναγεννημένος μαζί με ανθρώπους που με βοήθησαν να προχωρήσω και δε με κράτησαν πίσω....



ο δικός μου κόσμος ένα πολύχρωμο ουράνιο τόξο με αληθινά αισθήματα, αληθινά λογία, αληθινές πράξεις  αληθινούς ανθρώπους...


ο δικός μου κοσμος έχει μονο εμένα και τον κρατάω μυστικό ακόμα και από εμένα πολλές φορές... βλέπετε κάποιοι δεν πιστεύουν σε αυτόν τον κόσμο και τρομάζουν. Φυσικό είναι έτσι μας έμαθαν, έτσι μας έδειξαν... και κάποιοι άλλοι μπόρεσαν να εξαφανίσουν τον κόσμο αυτόν






Δεν υπάρχουν σχόλια: