Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΗ...

κάποιοι άνθρωποι επειδή αυτοι γεμίζουν την ζωή τους με υλικά αγαθά, επειδή αυτοί έχουν ανάγκη τα υλικά αγαθά επειδή σκέφτονται μόνο αυτά νομίζουν οτι και οι γύρω τους μόνο αυτό θέλουν να τους αποσπάσουν...

πόσο μικροί φαίνονται στα μάτια μου, πόσο μικροί!!!

ισως μια μέρα μάθουν οτι το να προσφέρεις αγάπη και νοιαξιμο είναι το πιο ακριβό αγαθό, άλλα οταν το μάθουν πολλοί θα έχουν φύγει μακρυά τους, πολλοί δεν θα θέλουν να είναι δίπλα τους και τότε στη μοναξιά και στην πικρία θα βλέπουν τα υλικά άχρηστα αγαθά τους και θα καταλαβαίνουν πόσο λάθος υπήρξαν.

οταν μιλας σε αυτους τους ανθρωπους και τους τι νιωθεις δεν ακουνε αυτο που λες αλλα αυτο που θελουν να ακουσουν οπως θελουν.
αυτοι οι ανθρωποι εκτος το οτι δεν εχουν ψυχη ψαχνουν να βρουν δικαιολογιες για τον εαυτο τους και να ριξουν ευθυνες σε εσενα θελουν να πεταξουν το μπαλακι σε εσενα και να νιωσεις φταιχτης,υπευθυνος και να γεμισεις τυψεις

αυτο το παιχνιδάκι το εχω ζήσει και δεν αφήνω κανέναν να με κανει να νιωθω οτι ισως φταιω οταν ξερω πως ειμαι καθαρή, οτι και να μου πει οπως και να το πει εγω ξερω την αλήθεια και αυτη θα κραταω...

για αυτο μη γίνεστε μαριονέτες στα χέρια του καθενος που θελει να παίξει με το μυαλό σας, οι αξιες και τα πιστευω σας να ειναι παντα καλα καρφωμένα μεσα σας και η σκεψη σας ξεκάθαρη και αντικειμενική

το να χάσεις εναν τετοιν άνθρωπο μονο καλο μπορεί να σου κάνει

σημερα ειμαι πιο ηρεμη γιατι σε εναν τετοιο ανθρωπο του μιλισα σκληρα και του ειπα ολα οσα νιωθω και πιστευω αυτος δε ξερω αν τα ακουσε βαθια μεσα του η τα σκεπασε με τη δικη του χαζη αληθεια αλλα ξερω πως εφυγε απο τη ζωη μου (οχι οτι ποτε ηταν ουσιαστικα) ...

χαχαχαχαχα χαμογελα παντα
γιατι ατι αξιζουμε παιρνουμε και εγω εχω πολλους που με αγαπανε αληθινα!!!


6 σχόλια:

Not me είπε...

Δεν γνωρίζω τα οικογενειακά σου,μόνο μπορώ να καταλάβω πόσο δύσκολο σου είναι να δεχτείς και εσύ την αλήθεια των άλλων.Αν σε άκουσε?Δεν νομίζω και το ξέρεις πολύ καλά.Αν σε άκουγε ή αν σκεφτόταν διαφορετικά,όλα θα ήταν αλλιώς.Είχα παρόμοια θέματα με τον δικό μου πατέρα.Πάει και τελείωσε,αυτός είναι,ή τον δέχεσαι ή όχι.
Η υπερβολική απόκτηση υλικών αγαθών υπάρχει για να μπορέσει να κλείσει "κενά" αισθήματα,ρηχές καταστάσεις,κενούς ανθρώπους.Όλα τα υλικά μπορεί κανείς να τα αγοράσει,την αγάπη και τα συναισθήματα όμως όχι..
Πολλά φιλιά...

Marlou Xintarianou είπε...

τι κανεις καλε μου?? αυτος δε μεδεχτηκε 28 χρονια τωρα ... δε θα τον δεχτω εγω τωρα ας ειναι καλα αλλα μακρυα μου και δε με λειπει καθολου!!!! φιλακια

Phivos Nicolaides είπε...

Υλικά ή καλύτερα να το πούμε, μόνο υλικά αγαθά, εκτοπίζουν τις αξίες και τις αρχές. Συνεπώς, πάντα χρειάζεται ένας καλός συνδυασμός!

Tyler Durden είπε...

η απεξάρτηση από τους γονείς είναι πολύ σημαντικό πράγμα και πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν νωρίτερα στη ζωή μας. Και αυτό που εννοώ δεν είναι μόνο το να πας να ζήσεις μακριά τους, αλλά να τους βάλεις από πολύ νωρίς στη θέση τους.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΣΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ευρύνοος είπε...

οι Αξίες δέν πληρώνονται με χρήματα..

τα μόνα ίσως που ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις..

άλλωστε θυμήσου τί έπαθε ο Μίδας..

καλώς βρεθήκαμε :)