Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ


ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ .. ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΑΞΙΜΟ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!





ΤΩΡΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ... ΔΕ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΙΣΩΣ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!! ΧΑΧΑΧΑ

ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΌ'' ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΊΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΘΕΤΙΚΗ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΊΣΤΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ (Ή ΤΟ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΕΓΩ)
ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ..

ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ... ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΗΜΑΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ

ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΔΊΝΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ
ΑΓΑΠΗ?ΠΙΚΡΑ?ΧΑΡΑ?ΛΕΥΤΑ? ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!

9 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΜΕ ΟΡΕΞΗ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Marlou Xintarianou είπε...

καλο βραδυ και σε εσενα καλε μου και να σε προσεχεις !!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Η ζωή είναι πολύ όμορφη, φτάνει ν' αντέχεις τις συγκινήσεις... Καλό σαββατοκυρίακο!

Tyler Durden είπε...

σπάνια ακούμε τόσα πολλά αισιόδοξα λόγια! καλημέρα και νάσαι πάντα καλά!

Marlou Xintarianou είπε...

ΦΟΙΒΟ ΜΑ ΟΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΙ !!! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ

ΤΥΛΕΡ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Marlou μου χαίρομαι που επέστρεψες γεμάτη αισιοδοξία!
Οτιδήποτε μας ανεβάζει τη διάθεση και μας βοηθάει να ολοκληρωθούμε είναι θετικό και ευπρόσδεκτο.
Εύχομαι το "μυστικό" να σε βοηθήσει να ζήσεις όπως ονειρεύεσαι.

Καλό Σ/Κ
με υγεία και αγάπη πάντα.

suncitizen είπε...

Το μυστικό έχει μια αλήθεια.
Αλλα ο τρόπος που το παρουσιάζει είναι λάθος επιστημονικά.
Η αλήθεια είανι ότι , όπως αποκάλυψαν οι νευροεπιστήμονες, η περιοχή του εγκεφάλου που εδράζει η αισιοδοξία και η παραγωγικότητα, ταυτίζεται με την περιοχή που εδράζει η απαισιοδοξία και η παραίτηση.
Συνεπώς, αν ένα άτομο είναι απαισιόδοξο, αρνητικό κλπ, τότε μοιραία θα παραιτείτα από όλα σιγά σιγά, ενώ παράλληλα αποκλείεται να είναι παραγωγικό.
Και αντίστροφα, ο αισιόδοξος θα είναι και παραγωγικός, δε θα παραιτηθεί εύκολα και θα αγωνίζεται για μία καλύτερη ζωή, την οποία τελικά είναι πολύ πιο πιθανό να πετύχει σε σχέση με τον αρνητικό , πεσιμιστή.
Όλα τα υπόλοιπα ότι αναδιατάσσεται το σύμπαν και κάνει το θέλημά σου είνια παραμύθι, ίσως χρήσιμο για να σε κάνει να σκέφτεσαι θετικά.

Marlou Xintarianou είπε...

suncitizen
συμφωνω μαζι σου και για αυτο αλλωστε λεω οτι δε πιστευα οτι ελεγε και με το πως τα ελεγε αλλα κρατησα την ουσια που ειναι αυτη που λες και που πραγματικα εχει αποτελεσματα!!!

Not me είπε...

Μόνο έτσι κατάφερα να συνεχίσω μαρλού.
Αυτοσαρκάζομαι και με αποκαλώ αισιόδοξο μαλάκα.
Αλλά η αισιοδοξία μου είναι αυτό που έκανε να μην πέσω "στα βαθιά" όταν έμαθα τα άσχημα νέα για μένα..


Υ.Γ...Α ναι..και φυσικά το blogging....