Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ


ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ .. ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΑΞΙΜΟ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!





ΤΩΡΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ... ΔΕ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΙΣΩΣ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!! ΧΑΧΑΧΑ

ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΌ'' ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΊΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΘΕΤΙΚΗ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΊΣΤΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ (Ή ΤΟ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΕΓΩ)
ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ..

ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ... ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΗΜΑΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ

ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΔΊΝΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ
ΑΓΑΠΗ?ΠΙΚΡΑ?ΧΑΡΑ?ΛΕΥΤΑ? ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget