Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

ΕΓΩ ΚΑΙ .. Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ!!!



ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ (ΑΥΡΑ ΟΝΕΙΡΟΥ) ΗΡΘΕ Η Ο ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ!!!

1) ΦΟΒΑΜΑΙ ( τα παντα θα ελεγα ) 
α. να κοιμηθω στο σκοταδι ( η τηλεοραση παντα ανοιχτη )
β. φοβαμαι καθε ειδος ατυχηματος ( να πεσω απο τα σκαλια, να με πατησει αυτοκινητο, να καω στο τηγανισμα , να ειμαι μονη )
γ. τα εντομα... ολαααα (ειναι μικρουλια αλλα τα φοβαμαι και δε θελω κανενα μεσα στο σπιτι μου)
δ. τον πονο.. φευγω μακρυα του, τον ξεγελω οποτε μπορω ... προσπαθω να μην τον προκαλω, να μη μου συμβει( δε γινετε παντα αλλα μερικες φορες ειναι οκ)
2) ΠΡΟΣΕΧΩ
για εμενα ο εαυτος μου ειναι πολυτιμος και τον προσεχω ισως περισσοτερο απο το φυσιολογικο... δεν αφηνω αλλους να του κανουν κακο και οτι μου προκαλει το συναισθημα του κυνδινου απομακρυνομαι
3) ΓΛΥΚΑ
μπορω να ζησω μονο με γλυκα, τα λατρευω καθε μερα εστω ενα μικρο κομματι σοκολατα
 ειναι αναγκαια!!!
4) ΝΕΡΟ
χαλαω μονο για να κανω μπανιο, να μαγειρυω και να καθαριζω... δε πινω παρα μονο οταν ποναει ο λαιμος μου (!?!?)
μαλιστα καποια στιγμη ειχα γεμισει το σπιτι χαρτακια να μου θυμιζουν να πιω νερο.. μετα τα συνηθισα και δε τα προσεχα καν (χαχαχαχα)
5)ΡΕΥΜΑ
παντα φουσκωμενος λογαριασμος ( ξεχναω να κλεινω τον θερμοσυφωνα.. τον θυμαμαι ξανα οταν πρεπει να τον ανοιξω οποτε μια μερα ανοιχτος μια κλειστος)
6)ΜΑΚΙΓΙΑΖ
τα περισσοτερα βραδια κοιμαμε χωρις να το βγαλω..
7)ΧΡΗΜΑΤΑ
μαλλον δε φοβαμαι αν θα μου κλεψουν το πορτοφολι γιατι παντα τα ριχνω χυμα στη τσαντα και μετα ψαχνω να τα βρω!!!

8)ΤΣΑΝΤΑ
το χαος το ιδιο, μια αποθηκη κουβαλαω αλλα ποτε δεν εχει ουτε ενα καλυντικο μεσα.. ( το θεωρω χαζο)
9) ΠΑΡΑΘΥΡΟ
χειμωνα καλοκαιρι το παραθυρο στο υπνοδωματιο εστω λιγο ειναι ανοιχτο δε μπορω να ανακυκλωνω τον αερα μου χωρις νεο οξυγονο
10)ΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ
μη με κουκουλωσεις ολοκληρη θα πεθανω εκει... το κεφαλι παντα εξω ΠΑΝΤΑ!!
11)ΟΝΟΜΑΤΑ
δε θυμαμαι ευκολα τα ονοματα, ηθοποιοι, τραγουδιστες, τραγουδια, εταιριες κτλ οσο και να μου αρεσουν παντα τα ξεχνω.. δε δινω βαση μαλλον 
οταν βλεπω μια ταινια βλεπω την ταινια και οχι ποιοι παιζουν, ποιος σκηνοθετει κτλ 
12)ΝΕΑ
εκνευριζομαι με τις ειδησεις και ετσι βλεπω σπανια, η αληθεια ειναι οτι γνωριζω πολυ λιγα απο πολιτικη ποσο μαλλον απο πολιτικους!!!!
13)ΠΑΡΑΛΙΑ
ποτε δε κανω μπανιο στη θαλασσα αν δεν ειναι αμμος μεσα, και λιγες πετρες να εχει εγω δε μπαινω
14)ΠΙΤΣΑ
ο μονος ανθρωπος που δε τρωει πιτσα ειμαι εγω, εχω χαλασει αρκετες φορες την ορεξη της παραιας μου για πιτσα :ρρ
15)ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ
αν και δε κανω διαιτα πινω μονο λαιτ και δε μπορω να φαω αν δεν εχω κοκα κολα
16) ΞΥΔΙ
το μισω, δε βαζω πουθεναααα μονο το πασχα για να βαψω τα αυγα και για να καθαρισω τιποτα... (το λεμονι ομως το θελω, μου αρεσει)
17)ΜΟΔΑ
για εμενα ειναι οτι σου παει και σε διχνει ομορφη, αγοραζω ρουχα διαχρονικα που να μπορω να τα βαλω και χωρις μοδα...
18) ΚΑΦΕΣ
καλα εκτος οτι πινω 4 την ημερα το κουταλακι πρεπει να ειναι παντα μεσα στο φλυτζανι με το ροφημα μου ( και αχτυπητος)


εχω και αλλα πολλα αλλα θα σας κουρασω... οποτε δινω πασα να το παιξουν και αλλοι

χμμ
sκρουτζακοs: http://scroodgejkok.blogspot.com/

και ολους τους αλλους!!!!

9 σχόλια:

mistiriO/S είπε...

Μόνο στα γλυκά κολλάμε και φυσικά στη σοκολάτα. Μάλιστα όταν μου πει κάποιος ότι δεν τρώει ή δεν του αρέσει η σοκολάτα σκέπτομαι ότι έχει κάποια σοβαρή δυσλειτουργία!

Tyler Durden είπε...

χαχα! Σαν να απαντάς σε συνέντευξη γιατρού για ομοιοπαθητική, τα περισσότερα που αναφέρεις στα ρωτάνε

και για το τελευταίο κομμένο μαχαίρι αν θες να πάει καλά η θεραπεία :Ρ

suncitizen είπε...

Σεξ δε βλέπω να ανφέρεις κι ανησυχώ...
ίσως έτσι εξηγείται η άνάγκη στα γλυκά και την κόκα κόλα... ;)

Marlou Xintarianou είπε...

Mistiriε και εγω δε μπορω να φανταστω πως υπαρχουν καποιοι που να μη τα τρωνε???
Tyler Durden χαχαχαχαχα και το συμπερασμα??? θα γινω καλα???
suncitizen στο σεξ ειμαι καλα και για αυτο δεν ειπα τιποτα ( οσο για τα γλυκα μετα το σεξ η σοκολατα ειναι σαν τσιγαρο αρα δεν ισχυει χαχαχα)

Ανώνυμος είπε...

Να τον προσέχεις σαν τα μάτια σου. Δεν το κάνουν όλοι οι άνθρωποι αυτό (να προσέχουν τον εαυτό τους). :)

Not me είπε...

Καλημέρα marlou..
Έπαιξα και γω...

Marlou Xintarianou είπε...

κυκνε ειναι ο μονος που παντα θα ειναι διπλα σου σε ολες τις στιγμες καθε ωρα καθε λεπτο... :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΕΠΑΙΣΑ.ΧΕ ΧΕ!!ΣΟΚΟΛΑΤΙΤΣΑ;ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ .ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΙΩΣΗ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

katerina είπε...

Ενδιαφέρον!θα το ακολουθήσω κι εγω Μαρλού!Η απουσία μου οφειλεται στη γνωστή ίωση που κυκλοφορεί!Ούτε στον εχθρό μου δεν θα ευχόμουν να κολλήσει...χχχ