Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

ΕΜΠΝΕΥΣΗ


ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ POST ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΈΨΕΙΣ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΑΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΕΤΕ ΟΣΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ!!
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ!!
ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ BLOG ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΩΜΑ ΖΩΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΥΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ , ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ!!
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ


ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ??? ΑΦΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ !!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΩ , ΑΛΛΑ Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΗ, ΣΚΛΗΡΗ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ, ΛΟΓΙΑ ΕΝΤΙΠΟΣΙΑΣΜΟΥ .
ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΕΖΗ, ΝΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΓΙΝΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΤΣΕΣ , ΧΩΡΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ!!!

Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΟΤΑΝ ΗΜΑΣΤΕ ΧΑΛΙΑ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΤΛ ΟΣΟ ΕΓΡΑΦΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΕΝΙΩΘΑ ΝΑ ΒΥΘΙΖΟΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΕΝΙΩΘΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ

ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ, ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ... ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ...
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!!

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ , ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΗΜΑ, ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΜΕ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ(ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ, ΕΛΕΓΑ... ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΛΕΟΝ )
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ , ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ!!!!


ΥΓ:ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?? ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΧΑΧΑΧΑ ΦΙΛΙΑ!!!

11 σχόλια:

mistiriO/S είπε...

Και ποιος σου είπε ότι η νέα αυτή στάση σου δεν είναι παρά μία άλλη μορφή έμπνευσης; :)

Την καλησπέρα μου!

avraoneirou είπε...

έχεις προσκλησούλα σε blogoπαιχνιδάκι!!!
φιλάκια πολλά!!!

Marlou Xintarianou είπε...

MISTIRIE ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ... ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ!!!:)

ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ?????? ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝΝΝΝΝΝ

Ανώνυμος είπε...

Θέλω κι εγώ να γράφω έτσι. Απλά και ήσυχα χωρίς πολλά πολλά στολίδια. Που θα πάει, θα μου βγει κάποια στιγμή...

+ma είπε...

Η ομορφιά είναι η απουσία υποχρέωσης. Γράφεις, όπως νοιώθεις και όχι όπως οφείλεις. Οι εν δυνάμει αλλαγές αυτές στοιχειοθετούν την ειλικρίνεια, απαραίτητο συστατικό της "τέχνης". :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Marlou Xintarianou είπε...

καλησπερα!!!
κυκνε ο καθενας γραφει οπως νιωθει, εγω παλι δε μπορω-δε θελω να γραφω με στολιδια!!
+ma μακαρι ολοι να το εβλεπαν οπως εσυ!!!! αλλα καποια ... χμμ στανταρακια και καλα μας βαζουν σε καλουπακια!!!
σκρουτζακο μου καλο μηνα και σε εσενα!!! να εισαι και εσυ καλα!!!

the boy with the arab strap είπε...

αυτο το ποστ θα ηθελα να εχω γραψει , ποσο πολυ νοιωθω αυτα τα λογια !!!

Marlou Xintarianou είπε...

γραψε το με αλλα λογια :)) τα δικα σου

Not me είπε...

Ίσως να είναι η μπλογκόσφαιρα αμπελοφιλοσοφίες?
Δεν έχεις άδικο.

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ POST ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΈΨΕΙΣ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΑΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΕΤΕ ΟΣΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ!!
Και συ το ίδιο κάνεις marlou μου,λίγα και καλά..
Φιλιά πολλά.....

suncitizen είπε...

Ακου να δεις Μαρλού!
Η ζωή είναι ένα ταξίδι σε ένα εξωτικό πλανήτη που λέγεται γη. Φαντάσου ότι πας διακοπες ας πούμε στη Νέα Υόρκη. Μπορείς να περάσεις τις διακοπές σου μέσα στους 4 τοίχους του δωματίου του ξενοδοχείου σου, ή και να τις περάσεις έτσι που φεύγοντας να έχεις μια πολύ καλή γεύση της Νέας Υόρκης. Να έχεις μάθει τον πολιτισμό, την ιστορία,τη διασκεδαση, την κουζίνα, τη νοοτροπία, τους ρυθμούς , τα στέκια , τα μαγαζιά, τα πάντα. Αυτό εξαρτάται απο σένα. Αξιοποίησε τις "διακοπές" σου όσο το δυνατό περισσότερο, ώστε όταν θα τελειώσουν, να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα από τη "Νέα Υόρκη" και να είσαι έτοιμη για ένα νέο ταξίδι... ;)