Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2009

ΕΜΠΝΕΥΣΗ


ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ POST ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΈΨΕΙΣ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΑΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΕΤΕ ΟΣΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ!!
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ!!
ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ BLOG ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΩΜΑ ΖΩΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΥΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ , ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ!!
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ


ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ??? ΑΦΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ !!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΩ , ΑΛΛΑ Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΗ, ΣΚΛΗΡΗ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ, ΛΟΓΙΑ ΕΝΤΙΠΟΣΙΑΣΜΟΥ .
ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΕΖΗ, ΝΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΓΙΝΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΤΣΕΣ , ΧΩΡΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ!!!

Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΟΤΑΝ ΗΜΑΣΤΕ ΧΑΛΙΑ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΤΛ ΟΣΟ ΕΓΡΑΦΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΕΝΙΩΘΑ ΝΑ ΒΥΘΙΖΟΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΕΝΙΩΘΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ

ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ, ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ... ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ...
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!!

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ , ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΗΜΑ, ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΜΕ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ(ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ, ΕΛΕΓΑ... ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΛΕΟΝ )
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ , ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ!!!!


ΥΓ:ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?? ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΧΑΧΑΧΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget