Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ...


ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ.. ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ , ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ...
ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΧΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ.. ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΧΑΡΑ (ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ) ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΒΛΕΠΕΣ.. ΑΧ ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΕΝΙΩΘΑ, ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.. ΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΥΓΩ... ΕΛΕΓΕΣ ΠΑΝΤΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ¨<< ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ>>
ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ ...
ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ...
ΗΣΟΥΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.. ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ..
ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ

ΤΙΠΟΤΑ ΑΣΧΗΜΟ, ΟΛΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ, ΟΛΑ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ ΕΦΥΓΑΝ.. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΑΝΤΑ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ.. 
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ...

ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ.. ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!
 ΗΣΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ

ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ... ΜΑΚΑΡΙ ... ΑΛΛΑ...
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ...

Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ... ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΝΘΩ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΝΘΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...
ΑΧ ΠΟΣΟ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ...
ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ?? ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕ ΤΙΣ ΛΕΩ

ΦΟΒΑΜΑΙ...
ΣΥΓΝΩΜΗ...

6 σχόλια:

Not me είπε...

Πάντα θα τον αγαπάς,πάντα θα είναι εκεί να σε περιμένει,μην ζητάς συγνώμη....
Λυπήθηκα με αυτό που διάβασα marlou.
Να συνεχίσεις να αγαπάς,να συνεχίσεις,αυτό θα ήθελε να κάνεις....

George είπε...

Μαρλού,
Δύσκολο αυτό που διάβασα και ζεις. Αλλά ένα ξέρεις ότι πάντα θα είναι εκεί με όλη την αγάπη του, μέσα σου.
Απλά να θυμάσαι πως θα ήθελε να σε βλέπει και έτσι να είσαι.
Να χαίρετε για εσένα.

avraoneirou είπε...

φοβάμαι...να χάνω ανθρώπους που αγαπώ...υποτίθεται ότι η ζωή συνεχίζεται...εύκολο να το λές,δύσκολο πρακτικά να γίνει...δεν ξέρω τί να σου πώ...εμένα μου έλεγαν να είμαι δυνατή...
η αγάπη ποτέ δεν χάνεται...να τον θυμάσαι και να χαμογελάς...

Marlou Xintarianou είπε...

not me παντα θα τον αγαπαω και σε ευχαριστω..
γιωργο και αυραονειρου πραγματικα ειμαι δυνατη και ξερω πως η ζωη συνεχιζετε και πως θα ηθελε να ειμαι χαρουμενη.. απλα καποια βραδια η παρουσια του στο μυαλο μου γινετε τοσο εντονη που με κανει να νιωθω την αναγκη να ξεσπασω... να πω καπου τις σκεψεις μου!
μεχρι τωρα ποτε δεν ειχα χασει καποιον δικο μου ετσι... και δεν ηξερα ποσο δυνατο ηταν!! μακαρι να υπηρχαν αυτα
αλλα παλι χαιρομαι γιατι ησυχασε και δε ποναει!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΥΠΑΜΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΓΙΑΤΡΕΨΕΙ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΛΗΓΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.
Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ,ΣΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ,ΣΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ ,ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ,ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΚΟΙΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΓΝΑΝΤΕΨΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙΣ.ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.ΤΩΡΑ ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ.

Marlou Xintarianou είπε...

... τα καλα που πηρα.. δε το παλεψα καθολου και ολα τα ασχημα εφυγαν μονα τους και μονο τα καλα σκεφτομαι!
ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λιογια σου