Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

ΦΙΛΙΑ


Με αφορμή μια ανάρτηση του demelene : ακοινώνητοι αθηναιοι που κατάληξε να μιλούν για την φιλία θέλησα να γράψω πάνω σε αυτό.
Για έμενα υπάρχει φιλία απλά πρέπει να ξέρεις να την κρατήσεις
 ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του προσωπικότητα πρέπει να μπορούμε να δεχτούμε εναν άνθρωπο που είναι διαφορετικός από εμάς γιατί αυτός μπορεί να είναι ο καλύτερος μας φίλος.
οι ζωές μας αλλάζουν, και οι συνήθειες( μια σχέση, ενα παιδί, μια δουλειά, σωματική κούραση) αυτά πρέπει να μπορούμε να τα δεχτούμε σαν καταστάσεις και να τις κατανοήσουμε, ενας πραγματικός φίλος δεν τον έχουμε στη ζωη μας για να παίρναμε ευχάριστα κάποιες στιγμές και να κάνουμε πάντα τα ίδια... αλλάζουμε
αν μετακομίσεις δε θες να χάσεις μια αληθινή φιλία... στο χέρι σου ειναι να τη κρατήσεις
πρέπει να εκτιμάς σωστά μια φιλία και να τησ αφήνεις χρόνο και χώρο...

βρήκε κοπέλα ο φίλος μου και εξαφανίστηκε... κατανόησε το λίγο αυτό... μπες στη θεση του ,ερωτευμένος είναι η πιο όμορφη στιγμή της ζωής του αν είσαι αληθινός φίλος θα χαρείς με την ευτυχία του και αν σε χρειαστεί να είσαι εκει...και να το ξέρει. ετσι όταν και εσυ θα χρειαστείς εναν φίλο θα εχει εκτιμήσει την αξία σου και θα είναι και αυτός δίπλα σου...

για έμενα η φιλία ειναι θέμα εμπιστοσύνης και πρέπει να χτιστεί αργά σταθερά με υπομονή και εμπιστοσύνη τοτε αν ειναι αληθινή μπορεί να κρατήσει για πάντα..
για εμένα φιλία δεν ειναι παμε βόλτες κάνουμε χαβαλέ κτλ είναι ενα στήριγμα ζωής για ολα τα δύσκολα..

όταν ήμουν 5 ειχα γνωρίσει ενα κοριτσάκι την Αθηνά με αυτή τη κοπέλα ουτε σχολείο δεν πηγαίναμε μαζί, απο τρελά εμπόδια καταφέραμε να γίνουμε φίλες... οσο ήμασταν μικρές εχω να θυμάμαι απίστευτες βόλτες και σκηνικά, ολη την παιδική μοπυ ηλικία τη θυμάμαι μαζί της...
μεγαλώσαμε λύκειο πρώτος γκόμενος, χανόμασταν κατα καιρούς το μεγαλύτερο διάστημα που κάναμε να βρεθούμε ηταν 2 χρονιά... αυτή ηταν με τον κΩστα και εγω με τον θοδωρη...
οταν χώρισα κομμάτια εγω μονό αυτη θα έπαιρνα τηλέφωνο γιατί ήξερα οτι ήταν φίλη μου...
το ιδιο έκανε και η Αθηνά οταν έχασε τη δουλεία της... στεκόμασταν η μια στην άλλη και ας είχαμε διαφορετικές ζωές... 
μετα μεγαλώσαμε και άλλο οι συναντήσεις μας λίγο πιο συχνές στο σπίτι μου ή στο σπίτι της... να μιλάμε και να κάνουμε ονειρα... η μια πάντα δίπλα στην άλλη να εμπιστευόμαστε και να νιώθουμε γεμάτες...
τωρα παντρεύτηκε( εγω κουμπάρα) και ειναι έγκυος.. εγω έχοντας την προσωπική μου ζωή, τις δουλείες μου πολλές φορές κανω και 10 μέρες να μιλήσω μαζί της... αλλά ξέρει πως είμαι δίπλα της και ξέρω οτι ειναι δίπλα μου οποτε τη χρειαστώ... μπορεί για εναν καφέ να μη θέλει-μπορεί να έρθει άλλα οταν θα εχω πρόβλημα θα τρέξει ή η πόρτα του σπιτιού της θα ειναι ανοιχτή πάντα για έμενα!!!
ειμαι ευτυχισμένη που εχω αυτη τη φίλη, ειμαι ευτυχισμένη που είναι στη ζωή μου και το ξέρει
οπως ξέρω και εγώ για αυτή... κανένα εμπόδιο δε μπήκε ανάμεσά μας, δεν αφησαμε... συγχωρούσαμε λαθη η μια στη άλλη.. κατανόηση, σεβαζομαστε της διαφορετικές ζωές, τις διαφορετικές παρέες,τη διαφορετικότητα μας αλλα ταυτόχρονα ξέρουμε οτι ήμαστε ΦΊΛΕΣ ΑΛΗΘΙΝΈΣ...
για εμένα αυτό είναι φιλία, να μπορείς να δεχτείς τη ζωή του άλλου ακόμα και όταν δεν συμβαδίζει με τη δίκη σου... αν υπάρχει εμπιστοσύνη και αληθινά αισθήματά τοτε ολα τα άλλα ειναι χαζά!!!


και μη ξεχνάμε και άλλους βασικούς λόγους που ενας φίλος να βρει χαζη δικαιολογία για να μη βγει μαζί σου,να ντρεπετε να πει οτι δεν έχει λεφτά!!!
ή να μην εχει τη ψυχολογία!!
ας μη τα βλέπουμε όλα μονό όπως θέλουμε εμείς, θέλω να βγω εξω και ο άλλος είπε οχι... άφησε τον κάποια στιγμή θα σου πει τον πραγματικό λόγο... αν ειναι φίλος και οχι απλά ένας γνωστός.. και αν του αφήσεις αυτό το χώρο

ενας φιλος δε χρειαζετε να ειναι ιδιος με εμας...
ενας φιλος δε χρειαζετε να κανει την ιδια ζωη με εμας...
για ολα τα αλλα υπαρχουν και οι γνωστοι μας!!!

υγ: πρέπει να λέμε την αλήθειά σε εναν φίλο ακόμα και αν πονέσει, να λέμε την αλήθεια και σε οτι νιώθουμε... να λέμε την αλήθεια όταν κατι μας ενοχλήσει

ΥΓ: ΦΥΣΙΚΑ υπαρχουν και οι λαθος εκτιμησεις που ενας που θεωρουμε φιλο να μας προδοσει ... ολα στη ζωη ειναι...
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget