Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΜΜΜ...


ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΥΤΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ (ΜΗ ΠΩ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ) ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ.. ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΑ ... ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟ, ΟΣΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕ... ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΜΕΤΡΗΣΑ 38 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ 12 ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ,ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ,ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ , ΑΛΒΑΝΟΙ ... ΜΥΡΙΖΕ ΑΣΧΗΜΑ, ΑΚΟΥΓΕΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ....
ΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ (ΣΚΕΦΤΗΚΑ)
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΝΟ 2 ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.. ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΡΤΑ??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗ ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ... ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΗΓΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ... ΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΜΕΡΙΔΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ... ΔΕ ΞΕΡΩ ... ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΙΩΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑΞΙ... ΔΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, 
ΚΑΘΗΣΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ( ΜΑΛΛΟΝ), ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ... 
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΟΛΛΑΝΕ , ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΑΠΛΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΙΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ!!!!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΕΛΕΓΑ??? ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ


ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ , ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ( ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ) ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΝΤΕΚΟΛΝΤΕ Η ΦΟΥΣΤΑ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΣΑΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟ... ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΜΟΝΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ, ΑΡΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΗΣΣΚΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΔΩ... ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΣΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ!!
(ΜΑΛΛΟΝ :))  )

ΕΦΤΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΟΜΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ... ΕΚΕΙ ΔΕ ΒΡΗΚΑ ΘΕΣΗ ΕΤΣΙ ΚΑΘΗΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ... ΜΠΗΚΑΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ( ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΕΣ, ΚΑΘΑΡΕΣ ) ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΓΥΦΤΙΣΣΕΣ,ΤΣΙΓΚΑΝΕΣ Ή ΠΑΚΙΣΤΑΝΕΣ... ΗΘΕΛΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΕΤΣΙ Η ΜΙΑ ΚΑΘΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΑΙ ΜΟΥ,Η ΠΛΑΙΝΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΘΗΣΕ ΑΛΛΑ ΑΡΑΞΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΜΟ ΜΟΥ, ΤΗ ΣΠΡΩΝΩ ΛΙΓΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΩΝΑ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑ ΕΓΩ, ΗΜΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΛΛΩΝΑ???
ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΡΟΣΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΑΛΛΟΥ... ΤΙ ΑΓΕΝΙΑ...
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ?? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ???
ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΧΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ,ΔΕ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!!

ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΡΟ!!!

ΥΓ: ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΚΑΤΣΕ ΒΡΕ ΦΙΛΕ...

ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ??? ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ?? ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΠΟΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ,ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ,ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ....
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ!!!
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ...

9 σχόλια:

Not me είπε...

Καλημέρα marlou..
Γενικά ο ρατσισμός είναι αμοιβαίος τόσο από μας(απλούς πολίτες,μπάτσοι,υπηρεσίες),όσο και από τους μετανάστες.Για την μυρωδιά δεν θα το σχολιάσω γιατί έχω συναντήσει πολλούς Έλληνες οι οποίοι δεν πλησιάζονται..Εγώ θυμάμαι πως υπήρχαν παιδιά στο σχολείο που λέγανε πως κάνανε μπάνιο 2 φορές την βδομάδα(Τετάρτη και Σάββατο).Αυτοί άραγε δεν μύριζαν τότε στο σχολείο?(δεν θυμάμαι)..
Όσο για την θέση το βρίσκω λογικό να συμβαίνει.Η πόλη δηστυχώς δεν μας χωράει όλους(κυκλοφοριακό,γενικά ο ένας πάνω στον άλλον κ.α.).Μαρλού δεν θα έπρεπε να υπάρχουν πολίτες α,β,ή άλλης κατηγορίας.Όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι άσχετα από που είμαστε..

Tyler Durden είπε...

Σκέψου ότι όλοι αυτοί κάνουν χειρονακτικές δουλειές και δεν έχουν καν την πολυτέλεια να πλένονται συχνά. Πολλοί μπορεί να μην έχουν και κανονικό σπίτι με παροχή νερού. Γιατί συνήθως οι μουσουλμάνοι έχουν πάθος με την καθαριότητα.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι βέβαια και τα λίγα δρομολόγια λεωφορείων σε σχέση με την ζήτηση, που σε αναγκάζουν να στριμώχνεσαι σαν παστή σαρδέλα και φυσικά να μυρίζεις τα χνώτα του άλλου/ης που, αν δεν είναι οικείου προσώπου, λογικό είναι να σε ενοχλούν, όλοι βρωμάμε σε πολύ κοντινή απόσταση που σε καμιά περίπτωση δεν θα την ανεχόμασταν περπατώντας στον δρόμο από έναν/μια άγνωστο. Ολοι έχουμε έναν ζωτικό χώρο που παίζει ανάλογα με τον χαρακτήρα μας. Οσο για την σεξ. παρενόχληση στο λεωφοείο, ε, είναι ένα από τα μέγιστα προβλήματα μαζί με την κλοπή και το πρώτο δεν έχει και πολύ σχέση μόνο με μετανάστες.

katerina είπε...

Καλησπέρα Μαρλού...το θέμα με αγγίζει ιδιαίτερα αλλά από την εντελώς αντίθετη οπτική. Επειδή λόγω των σπουδών και της δουλειάς μου έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα θέματα της μετανάστευσης βλέπω το θέμα εντελώς διαφορετικά. Κατ΄αρχήν ούτως ή άλλως ποτέ δεν αισθάνθηκα Ελληνίδα με την έννοια της ιδιοκτησίας αυτού του τόπου, ποτέ δεν ένιωσα οτι μου ανήκει ο τόπος αυτός. Αισθάνομαι πως όλοι σ' αυτό το κόσμο φιλοξενούμαστε και το μέρος στο οποίο ΕΤΥΧΕ να γεννηθούμε οφείλουμε να το αγαπήσουμε και να το φροντίσουμε. Οποτε και δεν αισθάνθηκα ποτέ οτι οι μετανάστες εισέβαλαν στη χώρα ΜΟΥ. Κάθε φορά που προκύπτει μια τέτοια συζήτηση λέω να σκεφτου΄με πως θα νιώθαμε εμείς εάν έπρεπε για λόγους επιβίωσης να φύγουμε απο τον τόπο μας, το σπίτι μας, την οικογένεια μας και να πάμε να ξεκινήσουμε από το μηδέν σε έναν άγνωστο τόπο...Κανείς δεν ήρθε εδώ να μας εκμεταλλευτεί, ίσα- ίσα εμείς τους εκμεταλλευόμαστε καθώς τους αφήνουμε να μπουν στη χώρα και Και τους κρατάμε εδώ χωρίς να τους νομιμοποιούμε αλλά τους εκμεταλλευόμαστε ανασφάλιστους και με εξευτελιστικά ημερομίσθια σε δουλειές που Ελληνες δεν θα καταδεχόντουσαν να δουλέψουν. Κάθε φορά που κάποιος από αυτούς χτυπάει πάνω στη δουλειά δεν μπορεί να έχει ούτε νοσοκομειακή περίθαλψη καθώς δεν έχει χαρτιά που το ίδιο το κράτος για λόγους συμφέροντος και ανοργάνωσιας δεν του παρέχει.
Οσο για τη μυρωδιά, είναι λογικό υπό τις συνθήκες που ζούν να μη πλένονται συχνά. Για την παρενόχληση μου έχει συμβεί κι εμένα αλλά άλλες τόσες φορές με έχουν ενοχλήσει και Ελληνες. Οπότε ίσως να σε φόρτισε περισσότερο η πολυκοσμία του λεωφορείου και οι απαράδεκτες συνθήκες σε σχέση με το μετρό παρά οι ξένοι καθαυτοί…Ουτως ή άλλως γυμνοί και σ’ ένα κόσμο χωρίς πλούτο είμαστε όλοι το ίδιο…

George είπε...

Marlou,
Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα ρατσισμού η φυλής ή όπως το θες πες το.
Είναι θέμα αγωγής. Η παρενόχληση, η ατομική μας υγειινή, η αγένεια είναι αυτά που μας εκνευρίζουν.
Και δυστηχώς αυτά δεν έχουν ράτσα!
Παρόλαυτα απολαμβάνω την πολυπολιτισμικότητα που βρήσκω κάθε φορά που έρχομαι στην Αθήνα!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

Hengeo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Hengeo είπε...

Καλησπέρα Μαρλού. Κατ'αρχήν, επειδή είναι το πρώτο μου σχόλιο εδώ, να σου πω ότι το blog σου είναι αρκετά ενδιαφέρον, και να σε ευχαριστήσω για τις αναφορές στο δικό μου (παρεμπιπτόντως, έχω αλλάξει εδώ και καιρό το όνομα του σε 'Σιχαίνομαι τον καφέ', δεν χρησιμοποιώ πλέον το 'Χιονoκαταιγιδοblog').

Στο θέμα τώρα, επειδή χρησιμοποιώ και εγώ ΜΜΜ, είναι αρκετά πολύπλευρο. Το να πεις φταίνε οι μετανάστες και τέλος, είναι η εύκολη λύση. Γιατί ας πούμε η πλειοψηφία στα λεωφορεία είναι ξένοι, τσιγγάνοι, άποροι, άντε και παιδιά μικρής ηλικίας, που δεν έχουν δίπλωμα; Μα γιατί οι άλλοι προτιμούν το αυτοκινητάκι τους, και σνομπάρουν τα ΜΜΜ, ειδικά λεωφορεία-τρόλεϊ-τραμ, που δεν έχουν την γρηγοράδα και τη 'χλιδή' του Μετρό. Οι τζαμπατζήδες κατακριτέοι σαφώς, αλλά μήπως τα έχουμε και λίγο ξέφραγο αμπέλι; Ούτε τακτικοί ελεγκτές, ούτε μπάρες, ούτε τίποτα. Στο Λονδίνο, το μετρό έχει μπάρες που χτυπάς εισιτήριο-κάρτα, αλλιώς δεν μπαίνεις, ενώ στα λεωφορεία τα χτυπάς μπροστά στον οδηγό μπαίνοντας, αλλιώς δεν έχει. Εδώ, μέχρι και τζαμπατζήδες από αντίδραση στη αύξηση του εισιτηρίου έχουμε (αυτό με το ticket-crossing). Για όλα τα άλλα που λες, θα συμφωνήσω με τον George από πάνω. Στο Λονδίνο επίσης, αν κάνει κάποιος μεγάλη χοντράδα, θα δεχτεί παρατήρηση, έως πέταγμα έξω από το λεωφορείο από επιβάτες-οδηγό, κάτι τέτοιο πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται και εδώ. Τώρα, αν μιλάμε για πιο ελαφριές περιπτώσεις, δυστυχώς δεν μπορείς να τα αποφύγεις σε κανένα ΜΜΜ αυτά, εκεί διαλέγεις αν προτιμάς το αμάξι, με ότι συνεπάγεται αυτό σε κίνηση, παρκάρισμα, επιβάρυνση του περιβάλλοντος, ή αν αξίζει να υπομείνεις μερικές μικρές ταλαιπωρίες..

Marlou Xintarianou είπε...

μια απαντηση σε ολους θα δωσω!!! εγω απλα μπερδευτηκα , επειδη δε θεωρω τον εαυτο μου ρατσιστρια και φυσικα συμφωνω απολυτα με την κατερινα (δεν αισθάνομαι οτι οι μετανάστες εισέβαλουν στη χώρα μου)εχθες τα εβαλα μαζι τους για αυτους τους λογους και αναρωτιεμαι αυτο ειναι ρατσισμος???
αυτο πρεπει να το ανεχομαι??

not me δε λεω οτι οι ελληνες δε μυριζουν και ειναι ολοι καθαροι, απλα σε ενα λεωφορειο γεματο μεταναστες ηταν αφορητο, και ολοι αυτοι να μην εχουν καν χτυπησει εισιτηριο!!
Tyler Durden λες λιγα λεωφορεια αναλογα με τη ζητηση , την αποφαση τη βγαζουν ανθρωποι που δε μετακινουνται με ΜΜΜ αναλογα τα χτυπημενα εισιτηρια εχουν και δρομολογια οταν απο τους 38 εχουν χτυπησει 14... ??? τι αποτελεσματα θα βγαλουν??
katerina συμφωνω απολυτα μαζι σου, αλλα τουλαχιστον ας σεβονται τον αλλον!
George καλο βραδυ και ευχαριστω που μου εδωσες απαντηση!!! :)
Hengeo το ειχα δει οτι το αλλαξες αλλα δεν ηξερα πιο ηθελες να βαλω και εβαλα το πρωτο!!! θα το διορθωσω!!
δεν ειπα οτι φταινε οι μεταναστες και τελος απλα εκφρασα τις σκεψεις μου και πως ενιωσα!!!
αυτοι που σνομπαρουν τα ΜΜΜ ειναι κομπλεξικοι, αλλωστε κερδιζεις χρονο ...
ωραια ειναι εξω, μηπως να παω εκει??? χαχαχα

Demelene είπε...

Οσον αφορά την μπίχλα πλήρως κατανοητό, αλλα αν πχ προκύπτει όπως η μπίχλα στα α7 και β7 τότε εγώ θα κατηγορήσω τους Έλληνες.
Αυτοι οι άνθρωποι, πάνε και δουλεύουν στα σπίτια των λεφτάδων για να ζήσουν και φυσικά μετά πρέπει να γυρίσουν στα γκέτο τους. Χειρονακτική δουλειά θα κάνουν καθώς εμείς οι έλληνες ειμαστε υπεράνω. Ανεξαρτήτως αν δεν του δοθεί η δυνατότητα να πλυθει και φυσικά το κάνει γιατι δεν έχει λεφτά πως αλλιώς θα γινει εκτός από το να βρωμοκοπάει στον γυρισμο.

Δεν μάρεσε, το σιχαινόμουν αλλά αντιλαμβάνομαι πλήρως την αιτία και για μένα φταίγαν οι λεφτάδες.

Όμως σχετικά με τους τρόπους, έχω να πω ότι τα πράγματα έχουν ξεφυγεί. Κοντεύουν ορισμένοι να μας δειρουν κιολας. ΤΟ έβλεπα και στο γήπεδο του μπάσκετ. Βέβαια αυτοι οι άνθρωποι συνήθως πιο αμόρφωτοι από μας, ήρθαν σε ένα τόπο που εμφανώς ισχύει το πατώ επι πτωμάτων χωρίς τιμωρία, και φυσικά το εφαρμόσαν πολλαπλάσια και πιο άγαραμπα λόγω μόρφωσης.

Κάτι τελεταυταιο. ΤΟ ίδιο σκηνικό παίζει και στο τρένο που εξυπηρετεί γειτονιές μεταναστών. Όχι μονο στα λεωφορεία.
Ζήτω τα μέσα σταθερης τροχίας γιατι ξέρεις πάντα πόση ώρα θα κάνεις. Αν περιμένουμε το επίγεια μέσα να πάνε γρήγορα με την πολιτκή βούληση και τους επιστημονες που έχουν εδω, σωθήκαμε.

ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΔΡΟΜΟΥΣ σε όλη την Αθήνα. Να πάνε να γαμηθούν τα αυτοκινητά. Βεντούζα. Και το λέω αυτο όντας οδηγός που στην περίπτωση της μαρλου αντι για ταξί επόμενη φορά μάλλον το αυτοκινητό μου θα έπαιρνα.

Marlou Xintarianou είπε...

καλημερα demelene αν και ασχετο με το θεμα μου συμφωνω και εγω μαζι σου στο να πανε να γαμ.... τα αυτοκινητα!!!
ενταξει υπαρχουν ανθρωποι που τα χρειαζοντε πχ οι εξωτερικοι πωλητες, αυτοι που δε ξερουν που θα πανε την επομενη ωρα, αλλα για ενα σταθερο δρομολογιο.. τι το παιρνεις το καταραμενο??