Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

ΜΜΜ...


ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΥΤΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ (ΜΗ ΠΩ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ) ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ.. ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΑ ... ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟ, ΟΣΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕ... ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΜΕΤΡΗΣΑ 38 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ 12 ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ,ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ,ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ , ΑΛΒΑΝΟΙ ... ΜΥΡΙΖΕ ΑΣΧΗΜΑ, ΑΚΟΥΓΕΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ....
ΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ (ΣΚΕΦΤΗΚΑ)
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΝΟ 2 ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.. ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΡΤΑ??? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗ ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΒΡΩΜΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ... ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΗΓΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ... ΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΜΕΡΙΔΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ... ΔΕ ΞΕΡΩ ... ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΙΩΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑΞΙ... ΔΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, 
ΚΑΘΗΣΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ( ΜΑΛΛΟΝ), ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ... 
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΟΛΛΑΝΕ , ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΑΠΛΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΙΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ!!!!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΕΛΕΓΑ??? ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ


ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ , ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ( ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ) ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΝΤΕΚΟΛΝΤΕ Η ΦΟΥΣΤΑ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΣΑΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟ... ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΜΟΝΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ, ΑΡΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΗΣΣΚΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΔΩ... ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΣΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ!!
(ΜΑΛΛΟΝ :))  )

ΕΦΤΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΟΜΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ... ΕΚΕΙ ΔΕ ΒΡΗΚΑ ΘΕΣΗ ΕΤΣΙ ΚΑΘΗΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ... ΜΠΗΚΑΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ( ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΕΣ, ΚΑΘΑΡΕΣ ) ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΓΥΦΤΙΣΣΕΣ,ΤΣΙΓΚΑΝΕΣ Ή ΠΑΚΙΣΤΑΝΕΣ... ΗΘΕΛΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΕΤΣΙ Η ΜΙΑ ΚΑΘΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΑΙ ΜΟΥ,Η ΠΛΑΙΝΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΘΗΣΕ ΑΛΛΑ ΑΡΑΞΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΜΟ ΜΟΥ, ΤΗ ΣΠΡΩΝΩ ΛΙΓΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΩΝΑ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑ ΕΓΩ, ΗΜΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΛΛΩΝΑ???
ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΡΟΣΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΑΛΛΟΥ... ΤΙ ΑΓΕΝΙΑ...
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ?? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ???
ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΧΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ,ΔΕ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!!

ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΡΟ!!!

ΥΓ: ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΚΑΤΣΕ ΒΡΕ ΦΙΛΕ...

ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ??? ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ?? ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΠΟΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ,ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ,ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ....
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ!!!
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ...

Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget