Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

ΟΝΕΙΡΟ


ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ..


ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΩ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ, ΠΛΑΘΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΗΡΩΑΣ ΕΧΩ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΑ... ΘΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΑΛΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΕΤΣΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ.. ΕΩΣ ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΔΕΙ

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ, ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΑΡΚΑ, ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΖΩΗ..
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!  

ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΤΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΟ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΝΕΙΡΟ...

ΟΤΑΝ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ, ΧΑΘΗΚΕ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΞΕΓΝΙΑΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΗ, ΧΑΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΘΟΡΜΙΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ...

ΕΦΥΓΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΣΤΗ ΖΩΗ... ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΖΩ ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΕ, ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΩ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΔΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ!



6 σχόλια:

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Κάποια ψυχή κάποτε που αγάπησα με πάθος μου έλεγε: Οταν φοβάσαι κάτι να πηγαίνεις κατά πάνω του, μόνο έτσι προχωράς στη ζωή.Το κράτησα και παρ' ότι πολλά μου όνειρα δεν τα τολμώ, πάντα επανέρχομαι και τα ξαναδιεκδικώ.Στα όνειρα σου εύχομαι να εκπληρωθούν. Καλή σου μέρα

Ανώνυμος είπε...

Όνειρα, όνειρα... εμένα μ' αρέσει να βγαίνω για περιπάτους και να ονειρεύομαι... τρελά όνειρα. Το μεγαλύτερό μου όνειρο όμως είναι να μπορέσω να ερωτευτώ την πραγματικότητα. Καλό ονείρεμα σου εύχομαι και ακόμα καλύτερη πραγματοποίηση...

Marlou Xintarianou είπε...

kalhmera!!! ευχομαι καθε ονειρο να γινει αληθινο, και carpe αυτη η ψυχη που στο ελεγε αυτο μαλλον ειχε δικιο και θα συμφωνησω μαζι της!!! αλλα ειναι δυσκολο στη πραξη!!!
οσο για την πραγματικοτητα που θες να ονειρευτεις κυκνε ειναι το πιο τρελο αλλα αν το καταφερεις τοτε θα εισαι και ολοκληρωμενος!!! καλα ονειρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ.ΑΡΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ;

Marlou Xintarianou είπε...

τα ονειρα δε κοστιζουν τιποτα να τα κανεις!!!

Not me είπε...

Με τα όνειρα συνεχίζω να ζω..........