Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ποια είμαι..;;

Θες να μάθεις ποια είμαι πραγματικά, πως σκέφτομαι και πως νιώθω; δεν έχεις τίποτε άλλο να κάνεις από το να αδειασεις απο μέσα σου απο προκαταλυψεις, δεύτερες σκέψεις... να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο και να νιώσεις το είναι σου!



Εκεί και μόνο θα ακούσεις και θα νιώσεις εμένα, εκεί θα δεις έμενα...
Υπάρχω δεν φεύγω και αυτό δεν γίνεται τυχαία...
Θα ξέρεις ποια είμαι μόνο αν ρωτήσεις εσένα... που με ξέρεις , με είχες νιώσει ...

Δεν υπάρχει θυμός, μίσος εγωισμός... αυτά δεν υπάρχουν... κάτι αληθινό και καθαρό τρομάζει ... τρομάζει πολλοίς γιατί δε το αντέχουν.

Δεν είμαι τέλεια, δεν είμαι αλάνθαστη δεν είμαι μοναδική... μάλλον είμαι μοναδική , είμαι εγω...
Εγω που θα χαμογελάσω οσο και αν πονέσω...
εγώ που θα ξεχάσω όσο και αν δεν πρέπει..

Είμαι απλά εγώ ... δε με έμαθες; Δε ξέρεις ποια είμαι..;;; Τότε ούτε εγω εσενα...


Προσπαθώ για οτι αξίζει μεσα μου... αν σταματησει να αξιζει εκει θα σταματησω και τις προσπάθειες...

Ω ναι εγω ειμαι ... που μέσα απο τους χιλιαδες φοβους μου ξαφνικα σταμάτησα να φοβαμαι ... γιατι;;; Για να αρχίσω να φοβάμαι μετα περισσοτερο!;;;

Θες να μάθεις ποια ειμαι; Ενας ανθρωπος που γνωριζει να κρυβει συναισθηματα και καλυπτει τα παντα με ενα γελιο... ομως γιατι; Μηπως τρομαζει με τους ανθρωπους που δεν την ξερουν και που δε θελουν να την μαθουν ;;

Τι εννοω;;; Ηθελες να με μαθεις ετσι οπως το ειχες στο μυαλο σου και οχι ετσι οπως ειμαι..

Ξερεις ομως κατι ακομα για μενα; Δε φοβαμαι να μιλησω οταν χρειαστει... μπορω και θελω να κοιταω στα ματια και εχω την δυναμη ακομα και οταν ειμαι λαθος να το πω... θα ζητησω συγνωμη οταν εχω κανει μεγαλο λαθος... δε θα ζητησω συγνωμη για λαθη αλλων και δεν αντεχω το βαρος που θελουν να μου φορτωσουν οι αλλοι.

Τελικά δε θες να μάθεις ποια ειμαι; Ειναι δύσκολο... το ξέρω... Τόσο δύσκολο οπως το να απλώσω το χερι μου και αντί να μου απλώσει και ο άλλος το δικο του.. κόψει το δικό μου.

Κοίτα...
άκου...
νιώσε...
Μη...




Δεν υπάρχουν σχόλια: