Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Μεγάλωσα δεν είμαι παιδί....

δεν είμαι παιδάκι για να με τιμωρούν...
δεν κάνω αταξίες για να με μαλώνουν...

δεν θέλω αλλα παιχνίδια στη ζωή μου...
Δεν είμαι μωρό για να ξεχνάω...

Δεν πιστεύω στα παραμυθία, ούτε στις νεράιδες...
Μεγάλωσα πολύ για να κλαίω και να ζητάω αυτό που θέλω...


είμαι ενήλικας και με πληγώνουν...
κάνω λάθη και τα πληρώνω...

Πάντα θα θυμάμαι...

Δε μπορώ να ξεχάσω .. άπλα θα προσπεράσω 
θα βάλω ένα τέλος σε αυτό το έργο ...

Είμαι εδώ για όσους θέλουν και το δείχνουν...
όσοι όχι τότε άπλα τους ευχαριστώ... αλλα λόγια δε θα θέλω χόρτασα ...

Μεγάλωσα δεν είμαι παιδί....
Αλλαξαν τα γούστα μου και τα θέλω μου...
άλλαξε ο τρόπος που ζω...

Αφιερωμένο σε όσους θέλουν ακόμα να μη τα φυλάνε αλλα να κρύβονται !!!!!
Αφιερωμένο σε όσους νομίζουν πως είμαι παιδάκι και θα με βάλουν τιμωρία για να βάλω μυαλό!!!
Σε όσους νομίζουν οτι η θλίψη και η στεναχώρια ειναι ελάττωμα και οχι αδυναμία!!

Κάποιες φορές δε φτάνει να ζητάς να σε καταλάβουν , αλλα και να θες να σε καταλάβουν... και άλλες πρέπει εσυ να καταλαβαινεις και να νιώθεις!
Οταν δεν μπορείς να νιώσεις και να είσαι εκει τότε  δε χρειάζεται να είσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: