Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Τι περίεργα οντά είμαστε?

 
O άνθρωπος είναι ένα από τα πιο περίεργα πλάσματα πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Είναι από τα πιο περίπλοκα και τα πιο δυσκολονόητα.

Ένα περίεργο φαινόμενο ανθρώπου είναι και αυτό που έχω συναντήσει (ευτυχώς μόνο δυο φορές στη ζωή μου) και έχω μείνει και τις δυο φορές έκπληκτη.
Είναι αυτός που έχει μέσα του τον φόβο να τον αγαπήσουν, να του δείξουν αισθήματα και καλοσύνη.Αυτος που μισεί κάθε καλό συναίσθημα.
Δεν είμαι ψυχολόγος ουτε ψυχαναλυτής για να καταλάβω αν αυτό βγαίνει από μίσος ή από αγάπη… Ξέρω όμως ότι όταν κάποιος μου λέει «Μην είσαι καλή μαζί μου, μην αγαπάς, μη νοιάζεσαι για κανέναν, δεν υπάρχει νοιαξιμο, δεν αξίζουν αυτά στη ζωή μας, είναι αισθήματα που σε καταστρέφουν, που σου κάνουν κακό, εγώ κοιτώ εμένα, όλοι είναι σκάρτοι, ολοι κάνουν κακό, μισο αυτό, σιχαίνομαι το άλλο, αηδιάζω με τον ερώτα, δεν μπορώ να ακούω όμορφα λόγια κτλ» ‘
Εμένα κατά έναν περίεργο τρόπο μου βγάζει ότι μισεί… και όχι τόσο τους άλλους αλλά τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτό που έχει μέσα του αυτό βγάζει και πιστεύει για τους άλλους..
Και από μια άλλη οπτική γωνία ίσως και απλά να είναι η άμυνα του.
Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση είναι ένα: Μου βγάζουν τόσο αρνητική ενέργεια που δεν ξέρω πώς να τους χειριστώ… όσο και αν προσπαθήσω είναι σαν να μιλώ σε τοίχο. Σε αυτή τη κατηγορία, οι άνθρωποι αυτοί, δεν ενδιαφέρονται αν θα σε πληγώσουν , πολλές φορές είναι και ο σκοπός τους.
Μακρυα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: