Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Μαρίνα Γιαννέλη

Μια πολύ ΔΥΝΑΜΙΚΉ εμφάνιση γεμάτη ΠΑΘΟΣ & ταλέντο φωνή της γεμίζει τη ψυχή μας με έναν παράξενο, γλυκό ήχο. 

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 9/3/2012
"Η Εβραία" & ''Youkali''
<<Πραγματικά δεν θα μπορούσε να μας έχει δοθεί ωραιότερο δώρο για τη χθεσινή μας εορτή....8 Γυναίκες στη σκηνή του Μεγάρου! Τραγουδούν & ερμηνεύουν για τον ρατσισμό, τον έρωτα, την κοινωνική αδικία, το σάπιο πολιτικό σύστημα, τη ζωή & το θάνατο....

...και ήταν μακράν μία από τις ωραιότερες μέρες της ζωής μου....Ευχαριστώ από καρδιάς τους αγαπημένους μου φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους για ακόμη μία φορά, τους καθηγητές μου που χωρίς αυτούς δεν θα γίνονταν τίποτα από όλα αυτά, της αγαπημένες μου συμμαθήτριες - φίλες που έσκισαν!, μα πάνω απ'όλα την μάνα μου που τα βουρκωμένα της μάτια μου έδωσαν δύναμη και ζωή! Δόξα τω Θεώ που μας αξίωσε να ζήσουμε μια τέτοια μέρα! >>
Μαρίνα Γιαννέλη.



Youkali
Η Εβραία 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια: