Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...

λοιπον πριν δυο μηνες κανονισα τις διακοπες μου, με εισητηρια απο την εργατικη (πραγματικα αν δεν εχετε παρει ποτε ψαξτε το συμφαιρουν παρα πολυ)εκλεισα στη χαλκιδικη με αλλα τρεια ατομα, αυτο θα ειναι η μοναδικη μου εξορμηση το καλοκαιρι... οποτε μετρουσα μερες!!!


ουτε ενα μπανιο δε μπορεσα να παω... επειδη ομως ειμαι και απο τις γυναικες που δεν κουβαλουν μαζι τους 10 βαλιτσες για μια εβδομαδα... τα αφησα για τις τελευταιες μερες ολες τις ετοιμασιες!!!

ετσι σημερα 4 μερες πριν φυγω εβγαλα μια φλεγμονη κατω απο τη μασχαλη(απο τριχα που γυρισε) και δε μπορω να κανω τιποτα ουτε να σηκωσω το χερι , ουτε να χτενιστω ουτε καν μπανιο να κανω...

και τωρα??? ειχα σκοπο να βαλω πλυντηριο, σιδερο ,να κανω δουλειες να φτιαξω βαλιτσα και δε μπορω να κανω τιποτα!!!

μα να ειμαι τοσο ατυχη??? και οκ ολα τα βολευω σιγα σιγα με το ενα χερι κατι θα κανω αλλα να παω διακοπες και να μη μπορω να απολαυσω τη θαλασσα???

ειμαι ατυχη τελικα??? ας ελπιζουμε οτι τα χαπια θα κανουν γρηγορα τη δουλεια τους και ετσι και εγω θα κανω τα μπανια μου αφου λατρευω τη θαλασσα!!!

ευχομαι σε ολους καλο καλοκαιρι και πολυ τυχη!!! φιλακιαααα

6 σχόλια:

Demelene είπε...

Καλα να περάσεις!
Καλή ξεκούραση

Unknown είπε...

ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ marlou,ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ.ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

Marlou Xintarianou είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλή ξεκούραση και ευχάριστες διακοπές να΄χεις!

Not me είπε...

Καλή ξεκούραση και καλές βουτιές..
Περαστικά και να έχεις θετική σκέψη...
Μια χαρά θα περάσεις...
Καλησπέρες...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Σου εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα το πρόβλημα με τη φλεγμονή σου και να απολαύσεις τις διακοπές σου στην όμορφη Χαλκιδική!
Καλά μπάνια!
Καλό Καλοκαίρι καλή μου Marlou.