Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΥΠΟΜΟΝΗ


Κανε υπομονή!
χρειάζεται υπομονή!
υπομονή, υπομονή, υπομονή!!!!
τι ειναι λοιπον υπομονη? μια αρετή ή μια μορφή απελπισίας?

σύνθετη λέξη πολυσύνθετη έννοιά

Υπομονή (Υπό + μένω) σημαίνει, τη δύσκολη ώρα να μείνουμε εκεί, να μην τα παρατήσουμε να αντέχουμε, να υποφέρουμε με ψυχραιμια! 

κατά πόσο αξίζει κάτι να κάνουμε υπομονη?
μήπως είναι μια ελπίδα, μια επιθυμία μας που μας δίνει δύναμή και αυτό το λέμε υπομονή?

υπομονή θα φτιάξουν τα πράγματα, υπομονή θα πάνε όλα καλά... υπομονή θα περάσει και αυτό...
υπομονή, υπομονή, υπομονή...

τα πράγματα όμως δε φτιάχνουν, καταστάσεις δεν αλλάζουν και συνεχίζουμε να κάνουμε υπομονή!!!
γιατί??? τρεις λόγοι υπάρχουν 1)δεν μπορείς να κανείς κάτι άλλο παρά μόνο υπομονή
2)θες τόσο πολύ να το πετύχεις που παραβλέπεις τις δυσκολίες και τις πιθανότητες 3) είσαι τόσο απελπισμένος που απλά περιμένεις...

μια Γερμανικη παροιμια λεει: Η υπομονή είναι πικρό φυτό αλλά έχει γλυκό καρπό
αν τελικά όμως ο καρπός χαλάσει και είναι πικρός και αυτός τι κάνουμε??
αν φτάσουμε στα όρια μας και νιώθουμε κορόιδα και χαζοί που κάνουμε υπομονή τι γίνετε??

λένε οτι η υπομονή μπορεί να καταφέρει περισσότερα απο τη δύναμη μας... εγώ πάλι πολλές φορές πιστεύω οτι κάνουμε υπομονή γιατί δεν έχουμε δύναμη!!!

τέλος θα πω για την υπομονή που εκμεταλλεύονται κάποιοι, ξέρουν τι νιώθεις, ξέρουν την ανεκτικότητα σου (πολλές φορές και την ανάγκη σου)ξέρουν οτι μπορείς και ζητούν να συνεχίσουμε την υπομονή χωρίς καμία προσπάθεια απο μέρους τους να κάνουν κάτι ώστε να ... φτιάξουν ολα!!!
αράζουν στην υπομονή σου χωρίς να διορθώνουν!!!και αυτό γινετε απο το πιο μικρο εως το πιο μεγάλο!!!
παλιός εκτυπωτής στη δουλεία σου υπομονή δούλεψε με αυτόν μέχρι να τον αλλάξουμε και δεν τον αλλάζουν ποτέ!!

τελικά ενα συμπέρασμα έβγαλα έχω μεγάλη υπομονή με πολλούς και πολλά!!!
εγώ δεν έχω όμως αυτό το διάστημα κάποιον σε υπομονή απο εμένα... άδικο!!???


 μια ανάρτηση για έναν άνθρωπο που μου ζήτησε να κάνω υπομονή και θέλω πάρα πολύ να κάνω και αξίζει άλλα δε ξέρω πόση δύναμη εχω ακόμα και αν πρέπει να κανω!!!

φυσικά μεγάλο ρολο παίζει και η ψυχολογία μας και πόσο πιεσμένοι ήμαστε σε μια περίοδο της ζωής μας!! και αυτό το διάστημα είμαι πολύ πιεσμένη απο πολλές πλευρές και απόψεις και για αυτό δεν εχω υπομονή!!


και ρωτω ξανα: τι ειναι λοιπον υπομονη? μια αρετή ή μια μορφή απελπισίας?


13 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΡΠΟΥΣ.ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Not me είπε...

Η υπομονή ανταμοίβεται αυτό είναι το σίγουρο.
Το πόσο αντέχει κανείς είναι υποκειμενικό....

Marlou Xintarianou είπε...

καλημέρα και στους δυο... το πιστεύετε αυτο??? εγω δε θα το έλεγα και μεε τόση πίστη γιατι υπάρχουν φορές στη ζωη μου που εκανα υπομονή και δεν ανταμοιφθηκα ποτε και αλλες που ένιωσα απλα χαζα που κάνω υπομονη και τα νευρα μου χαλια
για έμενα υπομονή είναι ελπίδα όταν δεν μπορείς να κάνεις κατι αλλο τελικά!!! αναγκαστική κατάσταση

Tyler Durden είπε...

υπάρχουν λόγοι που πρέπει να κάνεις υπομονή, αλλά υπάρχουν και άλλοι που η επίκλησή της από άλλους σε σένα είναι για να παρατείνουν την υποταγή σου σε αυτούς, δηλ. συνήθως από άτομα που σου ασκούν κάποια εξουσία ή επιβολή, ή έχεις κάποια εξάρτηση από αυτά.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δράσεις ενάντια, αλλά με ψυχραιμία και στρατηγική. Συνταγές δεν υπάρχουν, κάθε περίπτωση απαιτεί τον δικό της χειρισμό.

Koupakia είπε...

Υπομονή;

Ζήσε Μαύρε μου μέχρι τον Μάη για να φας χλωρό τρυφύλλι!

George είπε...

Είναι αρετή.
Όμως μέσα σου τι πιστεύεις? Την απάντηση είμαι σίγουρος ότι την έχεις, αξίζει να κάνεις υπομονή στη συγκεκριμένη κατάσταση ή μήπως όχι και λες όσο αντέξω?
Γιατί αν αξίζει θα κάνεις και θα τσαλακωθείς και θα φας τα νύχια και τα εσώψυχα στο ενδιάμεσο και στο τέλος θα δεις ότι άξιζε.

Nefelovatis είπε...

Εδώ και κανένα εξάμηνο τουλάχιστον, όταν κάποιος γνωστός ή συνεργάτης με ρωτήσει στη δουλειά και όχι μόνο, εκείνο το «τι κάνεις», έχω πάψει «καλά» να λέω για να το πω απλά, επειδή αυτό περιμένει ν’ ακούσει ο καθένας..

«Υπομονή» λέω, κι ας με κοιτάν παράξενα..

Κι αν ξέρω και λίγο καλύτερα τον άλλο, προσθέτω,

«Υπομονή, Σκέψη κι Αντίσταση..».

Αν και η Σκέψη, είναι μια μορφή πράξης και Αντίστασης, σε όσα μας βάλουν, ελπίζω να έρθει η στιγμή που να μη χρειάζεται πια να τα λέω. Και την Υπομονή ειδικά..

Ελπίζω να έρθει η στιγμή που θα απαντάω: «Ευ-τυχώ..»

Το εύχομαι για όλους μας να έρθει..

Καλό μας ξημέρωμα…

Marlou Xintarianou είπε...

την απαντηση δεν την εχω George , αν την ειχα δε θα εμπαινα καν στο κοπο να το σκεφτομαι!!! μαλλον θα τις βαλω σε κατηγοριες !!! η υπομονη δεν ειναι αρετη απλα ισως να αξιζει στο τελος!!! αν και τις περισσοτερες φορες απλα περιμενουμε!!!

KOUPAKIA ισως με τις αλλαγες των καιρικων συνθηκων να μη φαμε χλωρο τρυφυλλι :)))
Nefelovati μακαρι να σταματησεις να λες υπομονη!!!! :))

Hengeo είπε...

Μάλλον το βλέπω λίγο ανάποδα εγώ. Η υπομονή είναι ακριβώς το να μην δείχνεις την απελπισία και την απόγνωσή σου. Το να ξέρεις να διατηρείς την ψυχραιμία σου, φιλτράροντας τα συναισθήματα και τις παρορμήσεις, μέσα από την λογική και την κρίση. Μήπως αυτό ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα άλλα ζώα; Άρα ναι, πιστεύω ότι η υπομονή είναι αρετή.

Τώρα, για την συγκεκριμένη περίπτωση, μόνο εσύ η ίδια ξέρεις μέσα σου αν αξίζει ;)

Marlou Xintarianou είπε...

Hengeo εγω απλα μου περασε μια σκεψη με αφορμη κατι δικο μου!!με αφορμη ποσοι ζητουν να κανουμε υπομονη!!!
ωραια ας πουμε οτι συμφωνω μαζι σας και ναι ειναι αρετη1!!
με λιγα λογια καλα κανουμε τοτε υπομονη με τη κυβερνηση, υπομονη με τη κριση , υπομονη με τη καταντια μας!!
εμεις εχουμε την αρετη και στο τελος θα ανακαλυψουμε οτι αξιζε και οτι θα ανταμοιφθουμε!!!

σωστα>???

και ολοι αυτοι που θελουν την υπομονη μας για να εκπληρωσουν τα σχεδια τους και να φτιαξουν το μελλον μας οπως λενε ... καλα κανουν και ζητουν την υπομονη μας κατι ξερουν!!!!

δεν ημαστε κοροιδα απλα εχουμε την αρετη!!
δεν ειναι οτι ημαστε απελπισμενοι και δε μπορουμε να κανουμε κατι αλλο απο υπομονη αλλα οτι ... ειναι η διαφορετηκοτητα μας απο τα αλλα ζωα!!!

:)))

Γιάννης Παππάς είπε...

καμιά φορά οι άνθρωποι μας ζητάνε να κάνουμε
υπομονή για να αναβάλουν πράγματα
άλες φορές πάλι για το καλό μας
καλή είναι η υπομονή αλλα όχι και να ξεπερνούμε τα όριά μας .γιαυτό πάντα κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου και η αντοχή σου και όλα θα πάνε καλά

Not me είπε...

Καλημέρα Marlou...
Ναι το πιστεύω αλλιώς δεν μπορώ να συνεχίζω,είναι μια ψευδή ισορροπία των πραγμάτων αλλά δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά.
Όσο ζω ελπίζω.....

Mary Nastakou είπε...

Είναι μεγάλη αρετή! Είναι και θέμα χαρακτήρος.
Ας πούμε εγώ από τη φύση μου έχω πολλή επιμονή (εννοώ ότι δεν τα παρατάω εύκολα).
Από υπομονή όμως ... εξασκούμε...
Να έχεις ένα καλό βράδυ!