Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2009

ΥΠΟΜΟΝΗ


Κανε υπομονή!
χρειάζεται υπομονή!
υπομονή, υπομονή, υπομονή!!!!
τι ειναι λοιπον υπομονη? μια αρετή ή μια μορφή απελπισίας?

σύνθετη λέξη πολυσύνθετη έννοιά

Υπομονή (Υπό + μένω) σημαίνει, τη δύσκολη ώρα να μείνουμε εκεί, να μην τα παρατήσουμε να αντέχουμε, να υποφέρουμε με ψυχραιμια! 

κατά πόσο αξίζει κάτι να κάνουμε υπομονη?
μήπως είναι μια ελπίδα, μια επιθυμία μας που μας δίνει δύναμή και αυτό το λέμε υπομονή?

υπομονή θα φτιάξουν τα πράγματα, υπομονή θα πάνε όλα καλά... υπομονή θα περάσει και αυτό...
υπομονή, υπομονή, υπομονή...

τα πράγματα όμως δε φτιάχνουν, καταστάσεις δεν αλλάζουν και συνεχίζουμε να κάνουμε υπομονή!!!
γιατί??? τρεις λόγοι υπάρχουν 1)δεν μπορείς να κανείς κάτι άλλο παρά μόνο υπομονή
2)θες τόσο πολύ να το πετύχεις που παραβλέπεις τις δυσκολίες και τις πιθανότητες 3) είσαι τόσο απελπισμένος που απλά περιμένεις...

μια Γερμανικη παροιμια λεει: Η υπομονή είναι πικρό φυτό αλλά έχει γλυκό καρπό
αν τελικά όμως ο καρπός χαλάσει και είναι πικρός και αυτός τι κάνουμε??
αν φτάσουμε στα όρια μας και νιώθουμε κορόιδα και χαζοί που κάνουμε υπομονή τι γίνετε??

λένε οτι η υπομονή μπορεί να καταφέρει περισσότερα απο τη δύναμη μας... εγώ πάλι πολλές φορές πιστεύω οτι κάνουμε υπομονή γιατί δεν έχουμε δύναμη!!!

τέλος θα πω για την υπομονή που εκμεταλλεύονται κάποιοι, ξέρουν τι νιώθεις, ξέρουν την ανεκτικότητα σου (πολλές φορές και την ανάγκη σου)ξέρουν οτι μπορείς και ζητούν να συνεχίσουμε την υπομονή χωρίς καμία προσπάθεια απο μέρους τους να κάνουν κάτι ώστε να ... φτιάξουν ολα!!!
αράζουν στην υπομονή σου χωρίς να διορθώνουν!!!και αυτό γινετε απο το πιο μικρο εως το πιο μεγάλο!!!
παλιός εκτυπωτής στη δουλεία σου υπομονή δούλεψε με αυτόν μέχρι να τον αλλάξουμε και δεν τον αλλάζουν ποτέ!!

τελικά ενα συμπέρασμα έβγαλα έχω μεγάλη υπομονή με πολλούς και πολλά!!!
εγώ δεν έχω όμως αυτό το διάστημα κάποιον σε υπομονή απο εμένα... άδικο!!???


 μια ανάρτηση για έναν άνθρωπο που μου ζήτησε να κάνω υπομονή και θέλω πάρα πολύ να κάνω και αξίζει άλλα δε ξέρω πόση δύναμη εχω ακόμα και αν πρέπει να κανω!!!

φυσικά μεγάλο ρολο παίζει και η ψυχολογία μας και πόσο πιεσμένοι ήμαστε σε μια περίοδο της ζωής μας!! και αυτό το διάστημα είμαι πολύ πιεσμένη απο πολλές πλευρές και απόψεις και για αυτό δεν εχω υπομονή!!


και ρωτω ξανα: τι ειναι λοιπον υπομονη? μια αρετή ή μια μορφή απελπισίας?


Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget