Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ....

Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΕΣ ΘΩΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΑΚΡΥΝΕΣ, ΑΛΛΕΣ ΕΝΤΟΝΕΣ
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ, ΕΦΗΒΙΚΑ, ΕΝΗΛΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΝΕΣΑΜΕ , ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΑΜΕ...

ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΩ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ  ΕΤΣΙ ΛΑΤΡΨΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ... ΗΘΕΛΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΚΡΑΤΑΩ ΖΩΝΤΑΝΗ

ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΙΝΕΜΑ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ...

ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΣΧΗΜΕΣ.. ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΣΚΕΦΤΕΣΕ... ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΛΥΚΑ.. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΝΑΜΗΚΤΟ!!

ΠΟΤΕ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ..
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ...

ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ... ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!!
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΑΘΗ , ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
ΑΝ ΓΥΡΙΖΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΤΙΠΟΤΑ... 
ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ... ΕΧΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!

ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ ΜΕΡΙΚΑ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ.. ΑΛΛΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΑ...

ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΖΗΣΑ...
ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΕΣ!!
ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ... ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ... ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟ
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!

Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget