Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΗΘΑΛΑ Ν ΑΤΑΞΙΔΕΥΑ
ΝΑ ΕΦΕΥΓΑ ΜΑΚΡΥΑ
ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΑ ΤΑ ΚΥΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΝΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΦΩΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΑΚΡΥΑ...
ΝΑ ΜΥΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΜΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ

ΘΑΛΑΣΣΑ... ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ!!!

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ , ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ - ΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ, ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΝΟΣΤΑΛΓΕΙΣ ΚΑΤΙ..
ΚΑΤΙ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΚΟΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΥΣΙΞΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΞΑΝΑ
ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΖΩΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΩ...
ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ... ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ

ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΘΑ ΜΑΓΕΥΤΕΙΣ.. ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ...



ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο τραγούδι είναι αυτό! Πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Μουσική + κείμενο. Μου έφτιαξε το κέφι.

George είπε...

Καλημέρα.
Η χθεσινή νύχτα είχε μάλλον κάτι που άγγιξε πολύ κόσμο.
Με όμορφες εικόνες και αρώματα ελπίζω να κοιμήθηκες.
Χαίρομαι που βρήκα το ημερολόγιο σου.
Καλώς σε βρήκα.
Γιώργος

Marlou Xintarianou είπε...

καλημερα!! κυκνε σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!! και εσενα Γιωργο.. το περιεργο με τη χθεσινη νυχτα ηταν οτι μου αρεσε.. και θα μου αρεσε ακομα πιο πολυ αν ημουν και στο καταλληλο τοπο... χαρηκα πολυ!!!

Not me είπε...

Γειά σου marlou....
Πέρασες καλά αυτές τις μέρες?
Αχ αυτή η μοναξιά...Αχ...

Marlou Xintarianou είπε...

γεια σου νοτ μι.. καλα ηταν τρεξιμο πολυ!!! υποχρεωσεις και ξενυχτια!!! εσυ???

Not me είπε...

Καλημέρα....
Ήρεμα και οικογενειακά στην επαρχία/τα γνωστα τραπέζια με συγγενείς...Καλά ήταν....